milusiaczek
Posty: 4 (po ~382 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
milusiaczek
  15 listopada 2010 (pierwszy post)

Witam wszystkich serdecznie. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu pewnej sprawy. Mam problem z moim tico. Niedawno na światłach stojąc samochód mi zgasł i do tej pory nie chce zapalić. Okazało się, że iskra jest na każdej świecy, paliwo silnik dostaje świece są mokre. Co może być przyczyną? W ramach informacji sprawdziłem między innymi: aparat zapłonowy jest ok, zawory ustawiłem 0,15 , 0,20. Gaźnik rozebrałem i przeczyściłem i ustawiłem. Pompa paliwa daje paliwo dobrze. Przewód podciśnieniowy szczelny. Elektrozawór przy gaźniku działa od wolnych obrotów z resztą ten drugi obok też. Zawór pcf przeczyściłem. Silnik w ogóle nie załapuje. Bardzo proszę o pomoc. Krzysiek.

Chudy992
Posty: 25 (po ~231 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 19
Chudy992
  15 listopada 2010

Nie wiadomo czy iskra jest wystarczająca żeby paliwo w cylindrach sie zapaliło. Może masz przebicie w instalacji. A jeśli nie to czy jest możliwość przestawienia zapłonu?

MlodyMosiek19
MlodyMosiek19
  15 listopada 2010

Sprawdz cisnienie sprezania zobacz czy rozrzad sie nie przestawil jak bedzie ok to zobacz czy na samostarcie Ci zalapie

Chudy992
Posty: 25 (po ~231 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 19
Chudy992
  15 listopada 2010

Gdyby rozrząd sie przestawił to w najlepszym przypadku by miał do roboty głowice. A wątpie że tak jest bo by słyszał niepokojące stukanie zaworów o tłoki

whitestok
whitestok
  16 listopada 2010
milusiaczek
milusiaczek: Mam problem z moim tico. Niedawno na światłach stojąc samochód mi zgasł i do tej pory nie chce zapalić.

wyrzuć do kosza...
milusiaczek
Posty: 4 (po ~382 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
milusiaczek
  16 listopada 2010

Witam znalazłem przyczynę to wina cewki nowej zapłonowej. Miała tylko około 2 tygodnie a już zdążyła się popsuć. Iskrę dawała nawet mocną( niebieską), lecz nie na tyle aby dało rade uruchomić silnik. Nowa cewka zupełnie dobrze pracuje w porównaniu z poprzednią było słychać w czasie jazdy jakieś pykanie?!

milusiaczek
Posty: 4 (po ~382 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
milusiaczek
  16 listopada 2010

Po wymianie cewki zapłonowej pojawił się kolejny problem miałem z początku wolne obroty ale po paru minutach pracy silnika zniknęły. Silnik dobrze pali ale trzeba go teraz trzymać non stop na gazie. Co to może być? Bardzo proszę o pomoc.

Chudy992
Posty: 25 (po ~231 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 19
Chudy992
  16 listopada 2010

No więc moim zdaniem kłania sie kolejna regulacja gaźników
Pozdro

KORARM
KORARM
  16 listopada 2010

Jeśli cewka szybko padła to możesz mieć zbyt małą przerwę na świecach radzę szybko profilaktycznie wymienić.
Jeśli wymiana świec nie pomoże dla wolnych obrotów to coś z gaźnikiem nie tak będzie czy ssanie coś nie tak.

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.