Uotr
Posty: 12193 (po ~64 znaków)
Reputacja: -5 | BluzgometrTM: 2
Uotr
  8 listopada 2010 (pierwszy post)

Cześć Wam!

Otóż nastał problem.
Pada mi powoli przegub w golfiku. (1.9D 64PS 93r)
trrrrrrrrrrryka i trrrrrrrrrrrryka..

I jest pewien problem, chciałbym zasięgnąć informacji na temat części zamiennych do aut.

Jakie przeguby polecacie do golfika ? Chodzi mi o firmę.
I duperela czyli końcówki drążków, sworznie wahaczy.
Generalnie chodzi mi o firmy, jakie są najlepsze, najtrwalsze itp.

Dzięki za pomoc i rady.

Pozdrawiam!!!!

Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu, prawdziwi mężczyźni jedzą pszczoły !
daliant
daliant
  8 listopada 2010

polecam produkty firmy FRBI.. uzywam tylko czesci tej firmy bo sa produkcja volkswagena

daliant
daliant
  8 listopada 2010

znaczy FEBI

daliant
daliant
  8 listopada 2010

mam taki problem.. posiadam golfa TDI 90KM.. i jak jade powyzej 130 to lapie laga i pedal w podloge a on nie idzie.. puszcze pedal znow nacisne gaz i ciagnie do pewnego momentu i znow laga lapie.. wie ktos co to za przyczyna?? turbo mi normalnie cicsnieje pompuje i dojdzie do 3 tys obrotow, robi przeladowanie turbo i on nowa pompuje czyli jest dobrze.. tylko nieraz jedziesz 100km/h ciskasz w pedal a on ciagnie i nagle lag nie ciagnie dalej. wciskaz gaz a on nic.. jak puscisz gaz i znow cisniesz to ciagnie i laga lapie.. nic nie wariuje poza tym muleniem sie.. ale z gory dzieki za info.. VW Najlepsze

chickeno
chickeno
  8 listopada 2010

normalne zjawisko z turbina,turbina dziala w pewnym przedziale obrotow tzn daje pelne cisnienie doladowania jesli te obroty sa utrzymane na kazdym biegu zawsze bedzie takie zjawisko ze ciagnie i nagle koniec na kazdym biegu jest tak samo w tych granicach obrotow.

KORARM
KORARM
  8 listopada 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: mam taki problem.. posiadam golfa TDI 90KM..

ale którego?
Zmienna faza łopatek turbiny jest w tym aucie?
daliant
daliant
  9 listopada 2010

Golf III GT TDI 90 KM... ale kolego to nie turbo bo sprawdzalem komputerem i laduje do pewnego momentu, robi przeladowanie i znow ciagnie.. a to jest taki wkurzajacy lag... jedziesz sobie np 120 i wciskasz gaz i ciagnie nagle lag jak by mu moc spadla.. wciskam gaz i nie ciagnie.. puszcze gaz i znow wcisne to ciagnie dalej i znowu lag.. kur... sam juz nie wiem

KORARM
KORARM
  9 listopada 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: ale kolego to nie turbo bo sprawdzalem komputerem i laduje

Rozumiem, że błędów żadnych nie łapie?
ok wiec na twoim miejscu zaczą bym od zatankowania do pustego (prawie pustego) zbiornika lepszej ropy i wymiana filtra paliwa.
Być może dużo wody czy innego syfu się zebrało.
A jak nie pomoże to może być już niestety pompa wtryskowa czy zawór egr.
w trójce jest jeszcze prosta budowa całego sterowania ale kilka rzeczy jest do psucia.
Uotr
Posty: 12193 (po ~64 znaków)
Reputacja: -5 | BluzgometrTM: 2
Uotr
  11 listopada 2010

Totalne chamstwo wpieprzyć się z tematem.
Pomocy żadnej.

Dno.

Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu, prawdziwi mężczyźni jedzą pszczoły !
KORARM
KORARM
  12 listopada 2010
uotr
uotr: Totalne chamstwo wpieprzyć się z tematem. Pomocy żadnej. Dno.

Takie życie
DanonK
Posty: 2 (po ~100 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
DanonK
  13 listopada 2010

lemforder kolego fabrycznie był montowany w VW
FEBI to zamiennik

DanonK
Posty: 2 (po ~100 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
DanonK
  13 listopada 2010

a co do turba, w 90 km VW to jak to sie sprawdza? hehe
komputerem to możesz sprawdzić układ elektroniczny a nie usterki mechaniczne

daliant
daliant
  18 listopada 2010

sprawdzalem i nic nie pokazuje... to sie dzieje jak jest cieply to wtedy laga lapie.. a jak zimny to tego nie ma

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.