eSKa85
eSKa85
  23 października 2010 (pierwszy post)

Witam, chce zalozyc w Golfie III gaz, silnik 1.6 B - 105 KM, (nie wiem jakie tam sa kolektory) i zastanawiam sie jaki, sekwencja czy zwykly... z tego co wiem, to na sekwencji potrzeba kilka km (w zimie) zeby zmienilo sie z benzyny na gaz, auto potrzebne mi glownie do pracy (7km w jedna strone) i czasami w dluzsze trasy, jedynie co wiem o roznicy, to to ze na sekwencji spala mniej niz na zwyklym, ale nie wiem jaka roznica jest w zimie, czy na zwyklym gazie odpala autko bez problemu przy wiekszym mrozie itp... prosze o dobre rady, najlepiej z wlasnego doswiadczenia, pozdro

DylaraComesBack
DylaraComesBack
  23 października 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: auto potrzebne mi glownie do pracy (7km w jedna strone)

przecież Ty na jednym baku benzyny dwa miesiące możesz jeździć :ziober2:
luk0712
luk0712
  23 października 2010

tzn zwykły gaz - to sobie sam regulujesz
odpalisz na benzynie i na gaz
a i mozesz bez tego

zwykła instasalacja też dobra o ile wyregulowana
i powinno jezdzić bez problemu

sekwencja fakt oszczedniejsza
ale jak już napisałeś trzeba pare km przejechać zanim sie przełączy

z doswiadczenia
jezdziłem i gazem zwykłym i sekwencją

na małych dystansach
sekwencja sie niesprawdza
bo zimą (szczególnie cięższą) przełączy sie dopiero jak sie dobrze zagrzeje

znowu zwykła ma to do siebie ze no osłabi Ci auto troche
i wiecej spalić (no i w baaardzo zimne dni to trzeba na benzynie odpalać)

aa tak szczerze powiedziawszy
to skoro jezdzisz 7km do pracy to Ci sie nieopłaca instalowac gazu bo zwróci sie no naprawde po długim czasie
acz jezeli chcesz być mistrzem oszczedzania
prosze bardzo :)

Damnavi
Damnavi
  23 października 2010

Liczmy, ze instalacja bedzie Cie kosztowala juz te 2500zl.
Filtry, drozsze przeglady, czesciejsze ewentualne naprawy.
Za sama instalacje kupisz 568 litrow benzyny (liczac po 4,40).
Ile on Ci spali na 100km przy tym silniku? 7l? 8?
Nie dosc, ze samochod sie porzymuli, to poza tym robisz tak wielkie przebiegi, ze faktycznie jest Ci to potrzebne... Jak rybie recznik.

tomi111234
tomi111234
  23 października 2010

kolego jak chcesz zakladac to tylko zwykla instalacje,mialem kiedys golfa 3 za zwyklej ins i chodzil bez problemu,odpalasz na benzynie i od razu przelaczasz na gaz i wszystko dobrze,teraz mam sekwencje,co prawda w innym aucie ale dla mnie to porazka,4 km i dopiero mi sie przelacza na gaz,a co bedzie przy minus 20. rob jak uwazasz ale ja radze zwykla inst pozdrwaiam

DJpamir
Posty: 801 (po ~239 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 1
DJpamir
  23 października 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: przecież Ty na jednym baku benzyny dwa miesiące możesz jeździć

ale czasem pełny bak to 1/4 wypłaty więc to się niezbyt przyjemna opcja ::mrgreen::
ja mam taką zasadę ze autem do jeżdzenia na codzien mam robic 100km za ok 20zł obojetne czy to będzie 10l lpg 5l ON czy może 4L benzyny(chodz to raczej niewykonalne) wiem z doświadczenia,chyba że w sprawnym tico przy oszczędnej jezdzie

GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZI O KUPIE JEŻA SNISZ

NuTiiiiii
Posty: 70111 (po ~86 znaków)
Reputacja: -1080 | BluzgometrTM: 51
NuTiiiiii
  23 października 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: przecież Ty na jednym baku benzyny dwa miesiące możesz jeździć

Dokładnie, na taki dystans nie ma co instalacji gazowej montować. Ale jak już bardzo chcesz to tylko z sekwencją.

Ballantines rzeźbi to wspaniałe ciało :ziober2:
Oglądanie meczów to nie tylko rozrywka, ale wręcz terapia. Futbol pozwala oswoić i uwolnić emocje - agresję, frustrację i smutek :pilka:

ZX7RxNINJA
ZX7RxNINJA
  24 października 2010

zakładaj zwykly, sekwencja sie nie sprawdzi w twoim przypadku.

DylaraComesBack
DylaraComesBack
  24 października 2010
Konto usunięte
Konto usunięte:

najlepiej na tym byś wyszedł tak :
sprzedaj golfa wpisdu. i znajdź coś z gazem( aby sprawny technicznie)
adiluki
Posty: 1972 (po ~312 znaków)
Reputacja: 55 | BluzgometrTM: 205
adiluki
  24 października 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Witam, chce zalozyc w Golfie III gaz, silnik 1.6 B - 105 KM, (nie wiem jakie tam sa kolektory) i zastanawiam sie jaki, sekwencja czy zwykly... z tego co wiem, to na sekwencji potrzeba kilka km (w zimie) zeby zmienilo sie z benzyny na gaz, auto potrzebne mi glownie do pracy (7km w jedna strone) i czasami w dluzsze trasy, jedynie co wiem o roznicy, to to ze na sekwencji spala mniej niz na zwyklym, ale nie wiem jaka roznica jest w zimie, czy na zwyklym gazie odpala autko bez problemu przy wiekszym mrozie itp... prosze o dobre rady, najlepiej z wlasnego doswiadczenia, pozdro

jak Ci nie szkoda silnika to zwykła instalacja
DylaraComesBack
DylaraComesBack
  24 października 2010
adiluki
adiluki: jak Ci nie szkoda silnika to zwykła instalacja

co mu się stanie ? :crylol:
FromPolandProject
FromPolandProject
  24 października 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: adiluki: jak Ci nie szkoda silnika to zwykła instalacja co mu się stanie ?


Nie od dziś wiadomo że LPG skraca żywotność silnika.

A tak na serio nie wkłada się gazu do takich wozów bo się nie opłaca.
DylaraComesBack
DylaraComesBack
  24 października 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Nie od dziś wiadomo że LPG skraca żywotność silnika.

bla bla bla. :ziew:

a tata Marcina powiedział że gaz jest do zapalniczek, nie do samochodów :tak:

:ninja:

Konto usunięte
Konto usunięte: A tak na serio nie wkłada się gazu do takich wozów bo się nie opłaca.

jak ktoś dużo jeździ, to się opłaca :tak:
ale z drugiej strony, to i strach takim samochodem dużo jeździć, bo autko ma swoje lata i różne cuda i wariacje mogą się dziać :ziober2:
FromPolandProject
FromPolandProject
  24 października 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: a tata Marcina powiedział że gaz jest do zapalniczek, nie do samochodów


To też he he :D
Ja mam takie zdanie i nic tego nie zmieni. Miałem kiedyś lanosa w LPG póki nie oparł się o drzewo :D zmieniłem silnik przy 170 000 km Taki był zajebisty gazik.

Konto usunięte
Konto usunięte: jak ktoś dużo jeździ, to się opłaca


7 km do pracy opłaca się w wuj :D
MlodyMosiek19
MlodyMosiek19
  25 października 2010

Powiedzmy tak na zwyklym gazie bedziesz musial pilnowac swiec i przewodow ewentualne przebicia powoduja wybuchy w kolektorze moze rozsadzic kolektor obudowe filtra powietrza to rozsadzi przy pierwszym strzale i moze jeszcze pare innych podzespolow uszkodzic to sa minusy. Ale sa i tez tego plusy wiadome tanszy przy zakupie i montazu szybciej sie przelacza i troche tanszy w eksploatacji.
A teraz o sekwencie troszki za w miare juz dobrego sekwentu musisz zaplacic ok 2300. Plusy takiego sekwenta to ze nie trzeba tak swiec i przewodow pilnowac mniej troche pali i nie oslabia silnika, ale sa tez minusy dlugo sie przelacza drogi w eksploatacji a na nasz polski gaz to wtryskiwacze czesto siadaja[Brudza sie] regulacje itp tez drogie.
Tak wiec to juz Twoj wybor.

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.