Damnavi
Posty: 3426 (po ~124 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 18
Damnavi
  22 października 2010 (pierwszy post)

Witam ;)
Jestem posiadaczem Mazdy Xedos.
Chce wydobyc z silnika ladny pomruk, a jednoczesnie dokonac jak najmniejszych zmian wygladowych i teraz:
Czy filtr tego typu cos da? Bedzie slyszalna zmiana?
http://allegro.pl/mazda-xedos-i-millenia-sportowy-filtr-powietrza-kn-i1265487866.html
Zastanawialem sie rowniez nad stozkiem w airboxie, przyklad-
http://allegro.pl/filtr-stozkowy-simota-airbox-stozek-do-300km-i1280753974.html
Stozek na wierzchu mnie nie interesuje. Gorsze spalanie mieszanki, brud dostajacy sie do silnika, oraz szpecacy wyglad.
Zaznaczam, ze chce pomruk, a nie warkot V10, wiec nie przesadzajmy ;)
Pozdrawiam.

4 minuty temu BujajacaWoblokachh dodała Cię do czarnej listy. Obrazila sie :ninja:
rodzynekchn
Posty: 319 (po ~287 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 16
rodzynekchn
  22 października 2010
Damnavi
Damnavi: Czy filtr tego typu cos da? Bedzie slyszalna zmiana? http://allegro.pl/mazda-xedos-i-millenia-sportowy-filtr-powietrza-kn-i1265487866.html

Mam wkładke K&N-a u siebie w e34 2.4td po wkładce słyszalnego efektu sie nie spodziewaj , mozesz sie spodziewać efektu odczuwalnego u Mnie w połączeniu ze zrobionym wydechem od samej turbiny aż do końca auto zrobiło się bardziej elastyczne , lepiej jedzie z dolnego zakresu obrotów , reaguje szybciej na gaz.Jedynym efektem słyszalnym jest to ze słychać turbine w końcówce wydechu ładnie gwiżdże , ale to raczej zasługa wydechu niż wkładki , wkładka poprawia osiągi a nie dźwięk.

Jak chcesz żeby coś było słychać to tylko stożek , może być w obudowie.
Buuuczo
Buuuczo
  22 października 2010

Ja bym raczej poszukał jakiegoś tłumika końcowego dobrego producenta (może być używany), bo takie zabawy z dolotem same w sobie nie wiele dadzą.

whitestok
whitestok
  22 października 2010
Damnavi
Damnavi:

kumpel ma stożek w civic'u 1.5 16v i od 3 tys rpm wzwyż słychać jak honda zasysa powietrze :) im więcej obrotów tym głośniej to słychać :) ogólnie efekt fajny.
AkaDwa
AkaDwa
  22 października 2010

ja bym polecił firme ITG..

MiSZgtv
MiSZgtv
  24 października 2010

Dobra jest ta wkładka k&n, dobra jest też wkładka bmc, minimalnie lepszy dół, dźwięk moim zdaniem ten sam, piszę na podstawie swojego auta, z mazdą bardzo nie miałem do czynienia. Simoty nie kupuj bo obniży Ci sporo Nm, o stożku już nie wspominając. A jak chcesz dobry airbox to bmc w carbonowej obudowie ale to już koszt koło tyś zł, ale ten jest zayebisty bo nie tylko dźwięk ładny to dolne i górne obroty odczuwalnie lepsze niż ze sportową wkładką.
Pozdro

Pajel
Posty: 114 (po ~202 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 4
Pajel
  26 października 2010

czyli opłaca się kupić tą wkładkę K&N ??
MiSZgtv - piszesz strasznie chaotycznie, nie mogę wywynioskować czy się opłaca czy nie :)

Ja mam BMW E36 z silnikiem M40B18 i chciałem zmienić coś w dolocie i widzę że nie Wy pierwsi piszecie że stożki (tak naprawdę) gówno dają ;/
Wkładka też swoje kosztuje, no ale jeśli miała by coś pomóc ? ;) czemu nie ...

Insignia OPC 2.8T V6 A28NER / Astra F 1.8 16V C18XE / Omega B 3.0 V6 X30XE / Corsa B C20XE / Corsa D 1.6T 16V Z16LER

MiSZgtv
MiSZgtv
  27 października 2010
Pajel
Pajel: MiSZgtv - piszesz strasznie chaotycznie, nie mogę wywynioskować czy się opłaca czy nie :)

To napiszę po Polskiemu :mrgreen:

Jak masz

Pajel
Pajel: M40B18

to przy tym silniku co masz to nawet z bmc za 1000zł nic bardzo nie odczujesz oprócz dźwięku.

Wniosek:
Piedol wkładki i rób swapa na m50b25 :mrgreen: :mrgreen:
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.