Witam mam opla vectre A 1,6i z lpg.
od około miesiąca zaczoł przerywać przy do dawaniu gazu,jak by sie zalewał albo 1 swieca nie dawała iskry.
jak odpaliłem zimny chwile pojezdziłem (nagrzał sie do ok 40st) po sgaszeniu na ok 5-10 min po odpaleniu i gwaltownym wcisnieciu gazu przerywal i przy jezdzie na niskich obrotach tez,działo sie tak aż osiągnoł temp ok 75st i problem znikał calkowicie.
Dzis mu sie pogorszyło i przy całkowicie cieplym silniku zaczoł przerywac przy wkręcaniu na obroty,odpiołem na chwilę sondę i nadal to samo,dzie je sie tak i na benzynie i na lpg.
Wie ktos co sie psuje? swiece,kable,czujnik temp przy wtrysku?
podejrzewam że jutro na zimnym bedzie działał ok
szarpanie auta po nagrzaniu
GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZI O KUPIE JEŻA SNISZ
dlatego odpiołem na chwilę sondę i nadal ten sam problem
jezdzi sie bdb jak na 75km to super sie zbiera,170km/h lekko jedzie ,ta 1,8 ma 90km najbardziej optymalny silnik do tej fury.
spalanie ponizej 10l od wiosny do jesieni,zima ok 11l wiec rewelacja.
trzyma sie drogi bdb,jest nieco twardszy w porownaniu z audi 80.
a rdza to juz rozrabia,lubia zgnic w poprzek za przednimi kolami nawet w autach bezwypadkowych,progi no i tylne nadkola ;)
ale za ta cene oplaca sie. czesci tanie dostępnosc duża.
GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZI O KUPIE JEŻA SNISZ
kolega w takiej ma dziury w bagażniku przez które widać ziemie
a jak jest z odpalaniem w zime?
nie ma żadnych problemów? nic nie zamarza?
mam te sema auto tez 1.6 w gazie i tez tak mialem jedziesz a auto szarpie i traci moc ja zaczolem od swiec i przewodow a a sprobuj przelaczyc na gaz i przy parowniku odlacz kabel jeden z elektro magnecu na zapolonym aucie jak bedzie chodzic dalej to bedziesz miec to co ja to taki przekaznik jest pd maska co odcina doplyw paliwa przy przelaczeniu na gaz jak ci sie to zepsuje to dostaje i paliwo i gaz jednoczesnie i sa takie efekty ze sie dlawi i wriuje na gazie a jesli przekaznik ok to swiece przewody ewentualnie cewka
a co do auta zadowolony jestem mam ostatni model z 1995 to jeszcze ok wczesniejsze roczniki gnily bardzo
dzis na zimnym silniku chodził ok po nagrzaniu tez,trzeba czekac az znow problem wystąpi ;/
w tym silniku nie ma przeplywomierza.
u mnie sie to dzieje i na lpg i na benzynie,wina bedzie w iskrze albo w czujniku temp podejrzewam
GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZI O KUPIE JEŻA SNISZ
no faktycznie nie ma przepływomierza.
tak czy inaczej rozpatrzył bym tutaj możliwość zakłócania sygnału z sondy przez instalację gazową jeśli jest podpięta do sondy.
Ale możesz też oczywiście wymienić świece czy sprawdzać ustawienie zapłonu. lub czujnika temperatury.