DJpamir
Posty: 801 (po ~239 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 1
DJpamir
  14 października 2010 (pierwszy post)

Witam mam opla vectre A 1,6i z lpg.
od około miesiąca zaczoł przerywać przy do dawaniu gazu,jak by sie zalewał albo 1 swieca nie dawała iskry.
jak odpaliłem zimny chwile pojezdziłem (nagrzał sie do ok 40st) po sgaszeniu na ok 5-10 min po odpaleniu i gwaltownym wcisnieciu gazu przerywal i przy jezdzie na niskich obrotach tez,działo sie tak aż osiągnoł temp ok 75st i problem znikał calkowicie.
Dzis mu sie pogorszyło i przy całkowicie cieplym silniku zaczoł przerywac przy wkręcaniu na obroty,odpiołem na chwilę sondę i nadal to samo,dzie je sie tak i na benzynie i na lpg.
Wie ktos co sie psuje? swiece,kable,czujnik temp przy wtrysku?
podejrzewam że jutro na zimnym bedzie działał ok

GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZI O KUPIE JEŻA SNISZ

DylaraComesBack
DylaraComesBack
  14 października 2010
DJpamir
DJpamir: opla vectre A

słuchaj, jak tym się jeździ?
trzyma się drogi czy strach przy 90 w łagodny zakręt wchodzić ? :ziober2:
jak z rdzą jest dokładnie?
bo mam do wzięcia za 500zł vecte a 1.8 Lpg :ziober2:
KORARM
KORARM
  14 października 2010

Więc jeśli na zimnym będzie zawsze ok to na 98,43% masz sondę uszkodzoną.

DJpamir
Posty: 801 (po ~239 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 1
DJpamir
  14 października 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Więc jeśli na zimnym będzie zawsze ok to na 98,43% masz sondę uszkodzoną.

dlatego odpiołem na chwilę sondę i nadal ten sam problem

Konto usunięte
Konto usunięte: słuchaj, jak tym się jeździ?

jezdzi sie bdb jak na 75km to super sie zbiera,170km/h lekko jedzie ,ta 1,8 ma 90km najbardziej optymalny silnik do tej fury.
spalanie ponizej 10l od wiosny do jesieni,zima ok 11l wiec rewelacja.
trzyma sie drogi bdb,jest nieco twardszy w porownaniu z audi 80.
a rdza to juz rozrabia,lubia zgnic w poprzek za przednimi kolami nawet w autach bezwypadkowych,progi no i tylne nadkola ;)
ale za ta cene oplaca sie. czesci tanie dostępnosc duża.

GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZI O KUPIE JEŻA SNISZ

DylaraComesBack
DylaraComesBack
  14 października 2010
DJpamir
DJpamir: a rdza to juz rozrabia,lubia zgnic w poprzek za przednimi kolami nawet w autach bezwypadkowych,progi no i tylne nadkola ;) ale za ta cene oplaca sie. czesci tanie dostępnosc duża.

kolega w takiej ma dziury w bagażniku przez które widać ziemie :lol2:

DJpamir
DJpamir: jezdzi sie bdb jak na 75km to super sie zbiera,170km/h lekko jedzie ,ta 1,8 ma 90km najbardziej optymalny silnik do tej fury. spalanie ponizej 10l od wiosny do jesieni,zima ok 11l wiec rewelacja. trzyma sie drogi bdb,jest nieco twardszy w porownaniu z audi 80.

a jak jest z odpalaniem w zime?
nie ma żadnych problemów? nic nie zamarza?
luk0712
luk0712
  14 października 2010
DJpamir
DJpamir:

jezeli odepniesz lambde
samochód "niewidzi" jej
wiec pracuje jak uszkodzony

wiesz co skoro Ci na ciepłym silniku przerywa moze coś z iskrą nietak
najlepiej podjechac do elekrtyka
KORARM
KORARM
  14 października 2010
DJpamir
DJpamir: dlatego odpiołem na chwilę sondę i nadal ten sam problem

no fakt jeśli to było by to to problem by znikną.
napisz jeszcze jak na tym zimnym silniku będzie.
może jeszcze przepływomierz powietrza mi do głowy przychodzi ale to już trzeba by się rozejrzeć po wszystkich parametrach.
sasiek5
sasiek5
  14 października 2010

mam te sema auto tez 1.6 w gazie i tez tak mialem jedziesz a auto szarpie i traci moc ja zaczolem od swiec i przewodow a a sprobuj przelaczyc na gaz i przy parowniku odlacz kabel jeden z elektro magnecu na zapolonym aucie jak bedzie chodzic dalej to bedziesz miec to co ja to taki przekaznik jest pd maska co odcina doplyw paliwa przy przelaczeniu na gaz jak ci sie to zepsuje to dostaje i paliwo i gaz jednoczesnie i sa takie efekty ze sie dlawi i wriuje na gazie a jesli przekaznik ok to swiece przewody ewentualnie cewka

sasiek5
sasiek5
  14 października 2010

a co do auta zadowolony jestem mam ostatni model z 1995 to jeszcze ok wczesniejsze roczniki gnily bardzo

DJpamir
Posty: 801 (po ~239 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 1
DJpamir
  15 października 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: napisz jeszcze jak na tym zimnym silniku będzie. może jeszcze przepływomierz powietrza mi do głowy przychodzi ale to już trzeba by się rozejrzeć po wszystkich parametrach.

dzis na zimnym silniku chodził ok po nagrzaniu tez,trzeba czekac az znow problem wystąpi ;/
w tym silniku nie ma przeplywomierza.

Konto usunięte
Konto usunięte: mam te sema auto tez 1.6 w gazie i tez tak mialem jedziesz a auto szarpie i traci moc ja zaczolem od swiec i przewodow a a sprobuj przelaczyc na gaz i przy parowniku odlacz kabel jeden z elektro magnecu na zapolonym aucie jak bedzie chodzic dalej to bedziesz miec to co ja to taki przekaznik jest pd maska co odcina doplyw paliwa przy przelaczeniu na gaz jak ci sie to zepsuje to dostaje i paliwo i gaz jednoczesnie i sa takie efekty ze sie dlawi i wriuje na gazie a jesli przekaznik ok to swiece przewody ewentualnie cewka

u mnie sie to dzieje i na lpg i na benzynie,wina bedzie w iskrze albo w czujniku temp podejrzewam

GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZI O KUPIE JEŻA SNISZ

KORARM
KORARM
  15 października 2010
DJpamir
DJpamir: dzis na zimnym silniku chodził ok po nagrzaniu tez,trzeba czekac az znow problem wystąpi ;/ w tym silniku nie ma przeplywomierza.

no faktycznie nie ma przepływomierza.
tak czy inaczej rozpatrzył bym tutaj możliwość zakłócania sygnału z sondy przez instalację gazową jeśli jest podpięta do sondy.
Ale możesz też oczywiście wymienić świece czy sprawdzać ustawienie zapłonu. lub czujnika temperatury.
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.