Witam Wszystkich! Noszę się z poważnym zamiarem kupna merca W126 SEC 500 lub 560. Miałem 280 SE ale zmuszony byłem sprzedać ,każdy chyba potwierdzi że limuzynie brakuje wiele do siostry coupei :D . Wszystko jest na dobrej drodze , zakup planuję na styczeń. Będę się starał o zabytkowe blaty. Ale nie w tym rzecz. Jak według was najlepiej przygotować się na taki zakup? Jak wygląda kwestia części, dostępność w sklepach motoryzacyjnych? (na allegro niby są i stosunkowo tanie) Na czym szczególnie się skupić przy zakupie? Spalanie mnie specjalnie nie obchodzi,bo codzienna jazda jest wykluczona. Jestem też w pełni świadom że jest on wstanie wypić dwa a nawet i trzy razy tyle co mój obecny misiek :D Chodzi tu dwudziestoparo latka więc też cudów się nie spodziewam, jednak obawiam się kwestii skrzyni i silnika V8 bo kapitalka pewnie zmusiłaby mnie do odwiedzin placówki prowidenta :p Chętnie zapoznam się z waszą opinią a może i doświadczeniami z SEC :D Z góry dzięki za aktywność w temacie i przydatne rady
MB Najpiękniejszy z najpiękniejszych :zakochany: strona 1 z 2
To tak przy zakupie zainwestuj w porządny miernik grubości lakieru i sprawdź nadwozie (błotniki,drzwi, dach) Sprawdź czy auto ładnie przyśpiesza nie szarpie podczas zmiany biegów, auta z LPG od razu odrzucaj, najlepiej udaj się do jakiegoś autoryzowanego punktu serwisowego Mercedesa. Z częściami nie ma problemu
tak jak kolega wyżej...
sprawdź blachy progi itp czy już go rudy nie wżera...
miałem automata więc mogę Ci powiedzieć co nie co... bigi musi zmienić płynnie, ale przy tak leciwym aucie może trochę szarpnąć to nić nie obawiaj się tego... jak będziesz jechał na próbę sprawdź każdy poziom biegów... D, 3,2 najlepiej w czasie jazdy rusz z 2 później przełącz na 3 a następnie do D... jeżeli nic się nie bedzie działo skrzynia ok...
sprawdź dobrze zawieszenie... bo to nie tania impreza w tych modelach
jeżeli chcesz czegoś wiecej poszukaj forum mercedesa- tam chłopaki Ci opiszą co i jak bardzo dokładnie :)
Duszę mam motocyklisty
Autami nie gardzę
Mercedes w123 2.4D :)
drzwi progi nadkola maskę możesz wymienić taka miara Ci tyle da co nic
to są stare auta i sprawdz korozje, zawieszenie nivo jest drogie w naprawach układ zapłonowy w tych autach czesto trzeba robić kopółki palec cewki......... automat musi chodzić płynnie sprawdz wałki rozrządu lubią stukać :I
zapraszam na http://www.w114-115.org.pl/j/
noooo a ja powiem tak.... bez 30 tysi nie podchodz do SECzyska :-P nooo chyba ze chcesz w niego pompowac kase albo jezdzic ogryzkiem ;)
500-560 jak najbardziej piekne autka i najlepiej z konca serii ;)
polecam www.mercedes-club-polska.pl
www.mb.slask.pl
na MCP jest kilka sec-ow a i pojecie chlopcy maja ;)
aha... szukanie SECzyska w PL jest srednio sensowne ale to wszystko zalezy jaka kase chcesz polozyc i jaki stan cie interesuje ;)
interesuje mnie to, czy s300,s320 to silnik który najlepiej wybrać żeby jazda była jak najtańsza ? (lpg)
bo s280 to troche za mało chyba
a s420 też swoje spali
To ma jakieś mocno zaawansowane zawieszenie? (słyszałem że np w e38 jest chyba te pneumatyczne i jak to sie posypie to mocno po portfelu można oberwać )
części są dostępne? zamienniki, regenerowane, cenowo wporządku? Ten sam silnik był też w w124 więc naprawa rozrządu itd chyba nie musi być bardzo kosztowna?
jesli pod gaz to 3.2;4.2;5.0 ;)
osobiscie wybrałbym 5.0 bo spali niewiele wiecej LPG od 3.2 a jest czym jechac ;)
pamietaj ze to ciezka buda i 5.0 nie meczy sie tak jak 3.2 ;)
co do cen... na pewno drozsze w utrzymaniu od 124 ;)
co do rozrzadu to w mercu zazwyczaj nie jest kosztowna bo weszystko na łancuchu wiec nie dotykac ;)
zamienniki dostepne ;)
zawias ma bardzo zblizony do 124, 201, 202, 210 ;)
tak patrząc po raportach spalania, to wychodzi że masz racje, że 5.0 lepsze
to to na pewno
czyli proste jak konstrukcja cepa
fajne autko
niedawno taksówką jechałem taką, tyle że w dieslu, chyba 3,5l mógłbym całymi dniami takim jeździć
mało ale na lpg tez sie nadaje
no ale to wersja long ma te wynalazki
bo m119 to super silnik
bo ten 3,5 td jest awaryjny i powolny lepiej kupić 3,0 td (po lifcie)