zdzichu46
zdzichu46
  16 września 2010 (pierwszy post)

Witam. Posiadam skuter CPI FB 50 SHOW 2001r (silnik 2t, minarelli leżący, taki sam jak ze skuterów YAMAHA AXIS, TGB REX, ROMET TRAVEL, KEEWAY FOCUS i inne).

Problem polega na tym, że:

-zimny trzeba kręcić ok minuty żaby zaczął zaskakiwać
-ciepły dopiero po chwili zapala
-jak dam go na 3/4 obrotów to najpierw dobrze się kręci następnie lekko go przymula, znowu za chwilę się ok kręci i znów go przymula i tak w kółko
-kręcąc go gdy chodzi równo kiedy odejmę gazu nagle i za moment znów wrócę manetką na 3/4 to go dławi i gaśnie i tak samo w czasie jazdy

Dzieje się tak na nowej fajce zapłonowej NGK z kompletem gumek, na nowych świecach NGK BR7HS i BR8HS, iskra F75, F80, F95, na różnym stopniu wykręcenia śruby regulacji w gaźniku, na każdym rowku iglicy, na filtrze fabrycznym z blokadą i bez, na filtrze stożkowym oraz bez filtra, paliwo dochodzi, bo sprawdziłem, poza tym przed każdym odpaleniem jeżeli wyjmowałem gaźnik to napełniałem go paliwem zasysając powietrze wężykiem od kranika, filtr paliwa jest nowy. Membrana nie jest uszkodzona, kompresja jest bardzo duża. ssanie ręczne (próbowałem zawsze na włączonym i wyłączonym ssaniu).

Z czymś takim jeszcze się nigdy nie spotkałem. Pierwszy raz piszę na forum w takiej sprawie ale liczę że znajdzie się ktoś bardziej doświadczony przeze mnie i da mi jeszcze jakieś wskazówki.

xXxStuntDawcaxXx
xXxStuntDawcaxXx
  16 września 2010

W takim wypadku postawiłbym na porządną regulację gaźnika (może ci zalewa) i dobranie "odpowiedniej świecy"

zdzichu46
zdzichu46
  16 września 2010

Gaźnik był już w każdej możliwej konfiguracji, przecież pisze, tak samo świece dobrałem z katologu na internecie, w sklepie mi dobrali i i na innych próbowałem.

lutek
lutek
  17 września 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Problem polega na tym, że: -zimny trzeba kręcić ok minuty żaby zaczął zaskakiwać -ciepły dopiero po chwili zapala -jak dam go na 3/4 obrotów to najpierw dobrze się kręci następnie lekko go przymula, znowu za chwilę się ok kręci i znów go przymula i tak w kółko -kręcąc go gdy chodzi równo kiedy odejmę gazu nagle i za moment znów wrócę manetką na 3/4 to go dławi i gaśnie i tak samo w czasie jazdy

Ewidentny brak paliwa - nie wiem kto namówił cie na kombinacje ze świecami w tym przypadku - prawdopodobnie masz gdzieś pęknięty przewód paliwowy albo nieszczelność od baku do gaźnika - i właśnie od weryfikacji tego bym zaczął.
zdzichu46
zdzichu46
  18 września 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: jeżeli wyjmowałem gaźnik to napełniałem go paliwem zasysając powietrze wężykiem od kranika, filtr paliwa jest nowy.


Takie rzeczy się na początku sprawdza, więc inteligencją nie błysnołeś.
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.