Jaras19883
Jaras19883
  24 sierpnia 2010 (pierwszy post)

co sadzicie o tym samochodzie?? choruje na niego juz od dawna i planuje zakup ale słyszałem ze ma strasznie awaryjne silniki

DylaraComesBack
DylaraComesBack
  24 sierpnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: 525TDS

na uj CI tedees?
nie lepiej jakikolwiek inny zagazowany?
wiem że tds fajnie brzmi ale to ma trosze za mało mocy..
MiSZgtv
MiSZgtv
  25 sierpnia 2010

Zdarza się, że w TDS'ach pękają głowice przy ostrej jeździe i spalanie jest spore...
Jak koniecznie chcesz diesla to zwykłe 525TD jest mniej awaryjne ale trochę wolniejsze i mniej spali. Ewentualnie możesz zrobić czip tuning w renomowanym zakładzie jak znajdziesz dobrą jednostkę 525 TD to będziesz miał prawie to samo co TDS, tylko dodatkowo mniejsze spalanie i mniej awaryjną jednostkę.

Opcji jest wiele wszystko zależy od gotówki.

Pozdro

DylaraComesBack
DylaraComesBack
  25 sierpnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: czip tuning

czip tuning wyjdzie drożej niż te e34 warte :lol:
Damnavi
Posty: 3426 (po ~124 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 18
Damnavi
  25 sierpnia 2010

Tez sie kiedys zastanawialem nad e34 w dieslu (strasznie mi sie podobaja), ale juz pomijam fakt, ze pekaja glowice, ale rowniez lubia padac pompy wtryskowe, a naprawa wtedy siega nawet 2 tys zl. Na benzyne mnie nie stac, a gazowac nie chce, bo jak ma sie bmw, to i pieniadze na utrzymanie. Poza tym to, jedzie, jedzie, jedzie, jedzie i dopiero 20km/h, jedzie dalej, jedzie, jedzie 40km/h i czerwone swiatlo. Tydzien do setki.
Niemiecka technologie sobie odpuscilem ze wzgledu na turbiny. Kupilem japonca i jestem zadowolony ;)

4 minuty temu BujajacaWoblokachh dodała Cię do czarnej listy. Obrazila sie :ninja:
MiSZgtv
MiSZgtv
  25 sierpnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: czip tuning wyjdzie drożej niż te e34 warte

Jak patrzysz na e34 te najgorsze niedobitki to masz racje, ale zobacz te w granicach 10tyś zadbane egzemplarze. W zadbaną sztukę opłaca się zainwestować bo wiesz, że pojeździsz.

Konto usunięte
Konto usunięte:


Najlepsza propozycja to benzyna + dobra sekwencja.
Dla przykładu 2.5 m50 pali do 14l lpg po mieście co wychodzi 30zł niecałe. Dieslem w e34 taniej nie pojedziesz.

Damnavi
Damnavi: a gazowac nie chce, bo jak ma sie bmw, to i pieniadze na utrzymanie.

Jak sama fabryka BMW wypuściła model E34 518g z fabryczna instalacją gazową...
DylaraComesBack
DylaraComesBack
  25 sierpnia 2010
Damnavi
Damnavi: bo jak ma sie bmw, to i pieniadze na utrzymanie.

no szczególnie prawie 20 letnie bmw :crylol:
CzystySampling
CzystySampling
  25 sierpnia 2010

535 w gazie i manualu i jest ogien

DylaraComesBack
DylaraComesBack
  25 sierpnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: 535 w gazie i manualu i jest ogien

gdzie kórwa bmw gazować ! :zly:
georg875
Posty: 197 (po ~86 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 2
georg875
  25 sierpnia 2010

co by nie mówić beta w gazie mocno słabnie (wiem bo mam) ale samochód jest świetny, nie zniszczalny i komfortowy. nistety na to -

Konto usunięte
Konto usunięte: Dla przykładu 2.5 m50 pali do 14l lpg po mieście co wychodzi 30zł niecałe.

nie ma co liczyć, twoja babcia nią jezdzi?
DylaraComesBack
DylaraComesBack
  26 sierpnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Najlepsza propozycja to benzyna + dobra sekwencja.

:tak:

Konto usunięte
Konto usunięte: Jak patrzysz na e34 te najgorsze niedobitki to masz racje, ale zobacz te w granicach 10tyś zadbane egzemplarze. W zadbaną sztukę opłaca się zainwestować bo wiesz, że pojeździsz.

jakoś mnie e34 w dieslu nie interesuje nawet, samo e34 też nie, wolał bym e30 ze swapowanym silnikiem 4.0 :ziober2:
MiSZgtv
MiSZgtv
  26 sierpnia 2010
georg875
georg875: co by nie mówić beta w gazie mocno słabnie (wiem bo mam) ale samochód jest świetny, nie zniszczalny i komfortowy.

Jak wsadziłeś lpg za 1200zł to się nie dziw, jakbyś wstawił za 3800pln to byś nie narzekał na wielkie spalanie i słabą moc auta.

georg875
georg875: nistety na to nie ma co liczyć, twoja babcia nią jezdzi?


haha to powiem ci, że w stylu jazdy mojej babci twoje padło zobaczyłbym tylko przez chwilę w tylnym lusterku...

Konto usunięte
Konto usunięte: wolał bym e30 ze swapowanym silnikiem 4.0

a ja wolałbym w E30 (tylko i wyłącznie coupe) m54b30 plus zaspawany dyfer ze szperunkiem;] lub nawet tańszym kosztem niezniszczalny silniczek 3.5 12v z e34.
E30 z v8 potrafią na zakręcie pojechać prosto i mało ludzi decyduje się żeby taką maszynę okiełznać nawet w sporcie xD
DylaraComesBack
DylaraComesBack
  26 sierpnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: E30 z v8 potrafią na zakręcie pojechać prosto i mało ludzi decyduje się żeby taką maszynę okiełznać nawet w sporcie xD

a tego to nie wiedziałem :ssh:
DylaraComesBack
DylaraComesBack
  26 sierpnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: a ja wolałbym w E30 (tylko i wyłącznie coupe)

mnie kombi kręci :crylol:
MiSZgtv
MiSZgtv
  26 sierpnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: mnie kombi kręci

Hahah no kombi jest wygodne i ma dużo przestrzeni z tyłu xD
a do tego:

http://www.youtube.com/watch?v=GKbTC8Z_EGc

xD

Pozdro
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.