PoDgUr
PoDgUr
  3 maja 2010 (pierwszy post)

Witam. Chciałem się od bardziej doświadczonych kierowców dowiedzieć kilku rzeczy, takich jak:
- Ostrzeganie o drogówce na drodze(jedziemy i widzieliśmy wcześniej patrol. Jak wtedy poinformować jadących z naprzeciwka o tym?)
- Jak poinformować kogoś że np. nie ma świateł włączonych?:)

I jak znacie inne zachowania kierowców to wypiszcie je tutaj:)

Pozdrawiam

Fx7600
Fx7600
  3 maja 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: I jak znacie inne zachowania kierowców to wypiszcie je tutaj:)

jak jestem narżnięty to inni kierowcy odwożą mnie do domu i to jest piękne ;) że zawsze można na kogoś liczyć ;)
nikt0323
nikt0323
  3 maja 2010

W jednym i drugim przypadku wystarczy ze mrygniesz im dlugimi swiatłami i to wszystko ale uwazaj bo bo czasami trafisz na tajniaków a wtedy to mozesz sie odrazu pozegnac z prawkiem.

folkemon
folkemon
  3 maja 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: - Jak poinformować kogoś że np. nie ma świateł włączonych?:)

mignąć długimi / włączyć i wyłączyć drogowe / pokazać ręką na światła itp itd

Konto usunięte
Konto usunięte: W jednym i drugim przypadku wystarczy ze mrygniesz im dlugimi swiatłami i to wszystko ale uwazaj bo bo czasami trafisz na tajniaków a wtedy to mozesz sie odrazu pozegnac z prawkiem.

tak, i od razu zabierają samochód, dom i odtwarzacz mp3 :(
PoDgUr
PoDgUr
  3 maja 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: PoDgUr:I jak znacie inne zachowania kierowców to wypiszcie je tutaj:) jak jestem narżnięty to inni kierowcy odwożą mnie do domu i to jest piękne ;) że zawsze można na kogoś liczyć ;)

Pozostawię bez komentarza

Konto usunięte
Konto usunięte: ale uwazaj bo bo czasami trafisz na tajniaków a wtedy to mozesz sie odrazu pozegnac z prawkiem.

Za takie coś?.... nie wierze : ) zawsze mogę wkręcić policjanta że sprawdzałem czy światła są włączone..

Konto usunięte
Konto usunięte: mignąć długimi / włączyć i wyłączyć drogowe / pokazać ręką na światła itp itd