intelixnay
intelixnay
  1 maja 2010 (pierwszy post)

Witam, od wczoraj w nocy mam problem ze skuterem, było to mniej więcej tak:
Nie wiem czy to ma z tym związek ale: wjechałem w dość odczuwalną dziurę, po jakimś kilometrze ze skutera zaczął się wyraźnie wydobywać dźwięk, takie brzęczenie czy rzegotanie, ale tylko przy najwyższych obrotach, gdy spuściło się trochę z gazu, brzęczenie przestawało.. Jakąś minutę dalszej jazdy, skuter bardzo osłabł tz. okropnie stracił moc, bardzo wolno się rozpędzał, po chwili takiej jazdy puściłem gaz, skuter wtedy momentalnie zgasł i od tej pory nie mogę go odpalić.. Od tej dziury do momentu kiedy mi zgasł skuter, przejechałem jakieś 1,5 do 2 kilometrów.
Dzisiaj rano zauważyłem, że odczepiła się jedna rureczka (z tego co widzę od jakiegoś oleju) która idzie z silnika do filtra powietrza.. Zamontowałem ją z powrotem do kranika (obok filtra), przeczyściłem nawet filtr powietrza.. ale bez zmian jak, skuter nie odpalał tak nie odpala..
Nie znam się dobrze – nie jestem mechanikiem, nie wiem czy to ma w ogóle związek z tym odczepionym wężykiem i co tak naprawdę daje ten wężyk z olejem który idzie do filtra powietrza ..?
Wiec proszę mechaników o pomoc, co się stało i co powinienem teraz zrobić – z góry wielkie dzięki :)
Pozdrawiam.

Ironizator
Ironizator
  1 maja 2010

Nałapał Ci syfów i zapchał wlot powietrza za filtrem.

Ironizator
Ironizator
  1 maja 2010

Dlatego się dusi i nie chce odpalać.

intelixnay
intelixnay
  1 maja 2010

Hmm.. to co mam zrobić?, odkręcić totalnie filtr powietrza i go przeczyścić? Jak to kuźwa przeczyścić? Filtr powietrza, to się chyba z gaźnikiem łączy, czasem gaźnik się też nie zabrudził??

MarcinKawasakiZX6R
MarcinKawasakiZX6R
  1 maja 2010

A skuter 2T czy 4T?

WhereISMyBlunt
WhereISMyBlunt
  1 maja 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Hmm.. to co mam zrobić?

prawo jazdy.
Ironizator
Ironizator
  2 maja 2010