Kalida
Kalida
  25 kwietnia 2010 (pierwszy post)
Tuningowany samochód prosto z Japonii, tak duże pochylenie kół raczej nie wpływa zbyt dobrze na zużycie opon :woot:


www.youtube.com/watch?v=_r6ltUgtFWI&feature=player_embedded#!

















WTF ? :woot:
Fx7600
Fx7600
  25 kwietnia 2010
Kalida
Kalida: raczej nie wpływa zbyt dobrze na zużycie opon

wydaje mi się że te opony są specjalnie przygotowane do tego typu tuningu. dosyć spoko to wygląda ale żeby to było było bezpieczne, to trudno powiedzieć, tak czy owak miło popatrzeć na te zdjęcia
DylaraComesBack
DylaraComesBack
  25 kwietnia 2010

jestem ciekawy jakie są skutki szybkiej jazdy w ciasnych zakrętach tym samochodem ;d

etnies89
etnies89
  25 kwietnia 2010

ujowo wyglada moim zdaniem...

DJpamir
Posty: 801 (po ~239 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 1
DJpamir
  26 kwietnia 2010

co to jest za marka,podróbka mercedesa? ::mrgreen::
a kółka to raczej typowo do lansu sie nadają,a nie do normalnej jazdy,tam tylko połowa opony ztyka sie z ziemią,reszta frunie nad ::pavarotti::

GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZI O KUPIE JEŻA SNISZ

AkaDwa
AkaDwa
  26 kwietnia 2010

z tyłu aż takiej zbieżności tam nie rozumiem, rozumiem to raczej jako 'lans' aby ludzie wszyscy widzieli że jadę autem które ma koła w pół (czy jak to ująć) co do samego samochodu i tego 'lansu' czytam właściciela jako auto na zloty i tu ktoś sobie uchwycił zdjęcia, bo co by było mu z samochodu którym nie zrobiłby nawet kilometra?.

Co do jazdy na zbieżności - większej niż 4stopnie jest ona bardzo pomocna w jeździe bokiem w zakręcie do ok 120-140km/h, powyżej autem z taką zbieżnością strach jest jechać na drodze prostej gdyż lata na każdą 'stronę'..

Dżazz.

PiesekLeszek1
PiesekLeszek1
  26 kwietnia 2010

Nie żadna podróba miecia tylko Nissan Gloria y33 lub Nissan Cedric , jak kto woli ;)

NoPride
NoPride
  27 kwietnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: zbieżności

To jest negatyw.

Zbieżność:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zbie%C5%BCno%C5%9B%C4%87_k%C3%B3%C5%82

Na tym obrazku masz zobrazowane co to zbieżność (toe) ;)

Dla przypomnienia:

Na tym obrazku masz zobrazowany kąt wyprzedzenia sworznia wahacza (caster) - można nim regulować rozstaw osi, większość aut na polskich drogach nie ma możliwości regulacji tego kąta.


Na tym obrazku masz zobrazowane co to negatyw (camber). Również większość aut na polskich drogach nie ma możliwości ustawienia tego kąta.

Pozdrawiam.
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.