Fx7600
Fx7600
  24 kwietnia 2010 (pierwszy post)

Witam, miał ktoś do czynienia ze skuterkiem Malaguti F15 LC ? chodzi mi o to gdzie są pozakładane blokady ograniczające ten silnik. zdjąłem już "pierścień" z wariatora, założyłem dyszę Gurtner 74 , zmieniłem rolki 4,5 gr, sprężynę dociskową +50 i cholera wie ale coś jeszcze jest że nie łapie mi pełnych obrotów tylko 3/4 i przy ok 85 km/h szarpie silnik.

Kermiiit
Kermiiit
  24 kwietnia 2010

Regulacja gaźnika, po zmianie dyszy na większą/mniejszą musisz wyregulować gaźnik, a z napędem powinno być ok:)

rodzynekchn
Posty: 319 (po ~287 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 16
rodzynekchn
  25 kwietnia 2010

w wydechu powinna być kryza ( zwężka ) trzeba to wyjąć ewentualnie jak nie będzie takiem możliwości to wyciać.

rodzynekchn
Posty: 319 (po ~287 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 16
rodzynekchn
  25 kwietnia 2010

zapomniałem dodać kryza jest w kolanku przy cylindrze zdejmniesz to będziesz widział.

ZX7RxNINJA
ZX7RxNINJA
  26 kwietnia 2010

Najlepiej wymien wydech na tuningowy, malo ludzi wie ze dwusow musi miec lekko zdlawiony wydech a nie calkowity przelot bo to moze powodowac spadek osiagow.

Fx7600
Fx7600
  29 kwietnia 2010

Wiecie co, nie wiem czy mnie ktoś wkręca z serwisu czy chcą wyciągną kasę ode mnie ale w serwisie mi powiedzieli że to że silnik szarpie po odblokowaniu to podobno jest to wina modułu zapłonowego (zablokowanego) i można to wymienić ale ta impreza kosztuje ok 250 zł. czy jest taka opcja że faktycznie mam blokowany moduł ?

KORARM
KORARM
  29 kwietnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: czy jest taka opcja że faktycznie mam blokowany moduł ?

Tak jest to możliwe też słyszałem, ze skutery tak mają bo w module jest już zaprogramowana odcinka w tuningowym tego nie będzie.
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.