Witam :)
Czy może ktoś z Was słyszał, albo spotkał się z tym, że przy aucie z gaźnikiem może odciąć paliwo przy kręceniu do "końca"? Tak, jak to się dzieje przy autach z wtryskiem przy ok. 6-7 tys. obrotów? Bo ostatnio słyszałem jakąś plotkę, że niektóre gaźnikowce mają taką opcję.. Ale jakoś nie wiem czy można tym plotkom ufać.. :)
Może Wy coś wiecie??
Pozdrawiam :]
lista tematów
Odcięcie paliwa...
Czy ja wiem czy nie które, jak splanujesz głowice to każdy tak ma.
W serii nie wiem, ale np. silnik malucha normalnie miał odcinkę..
każdy silnik ma odcięcie, gaźnikowe nie odcinały benzyny tylko zapłon poprzez siłę odśrodkową na palcu rozdzielacza zapłonu.
Konto usunięte: Czy może ktoś z Was słyszał, albo spotkał się z tym, że przy aucie z gaźnikiem może odciąć paliwo przy kręceniu do "końca"?
Konto usunięte: każdy silnik ma odcięcie, gaźnikowe nie odcinały benzyny tylko zapłon poprzez siłę odśrodkową na palcu rozdzielacza zapłonu.
dokładnie i to nazywa się odcięcie zapłonu a nie odcięcie paliwa :)
Czyli jednak plotki o tym, że akurat w Cinquecento odpowiada za to moduł zapłonowy okazały się faktem :)
Starałem się to na przykładzie paliwa wytłumaczy by to ludzie zrozumieli, ale tu jednak w większości są wykwalifikowani specjaliści także poradzili :)
Dzięki za odpowiedzi :)
Konto usunięte: Co do mego postu to: widziałem, dotykałem malucha który miał planowaną głowicę 1.4mm i powstała tam odcinka poprzez sprężanie bądź mieszankę. Ja tam w to nie wnikałem, ale miał tylko tą modyfikację przeprowadzoną...
To kompletna bzdura.
Tam musiało coś innego być zmodyfikowane.
Paliwo wchodzi gdy jest sów sprężania i nie ma tam żanego ciśnienia a raczej jest podciśnienie.