Witam wszytkich. Potzrebuje opini pomocy nie wiem jak to nazwac w kwesti BMW seri3 e46. a konkretnie spalanie silnikow dislowskich 2.0 150km. Interesuje mnie oprucz tego spalania jescze awaryjnosc na co uwarzac przy ewentualnym kupnie i w ogóle wszytko co wiecie. a i chodzi mi o sedana po 2002roku
bmw e46 strona 1 z 2
Wiadomo, że spalanie po jakimś czasie stopniowo rośnie. Poniżej masz opinie użytkowników co się psuje, a co nie.
Przy kupnie najlepiej poprosić, żeby zabrać samochód na przegląd do serwisu. Jeżeli sprzedawca nie będzie się na to zgadzał znaczy, że ma coś na sumieniu. Na przebieg czy książkę serwisową możesz zerknąć tylko poglądowo, bo i tak łatwo je podrobić lub przekręcić. Nie oczekuj jednak cudów od prawie 8latka. Zdarzą się jakieś odpryski lakieru, czy wytarcie kierownicy/siedzeń.
e46 po 2001 roku przeszlo lifting udoskonalono również silnik (wzrosła moc ze 136 do 150) , jezeli samochód nie bedzie potyrany powinien dobrze sie spisywac a spalanie to okolo 7 litrow cykl mieszany. Tak jak kolega mowi książką sie nie sugeruj bo latwo ja podrobic ale zwroc uwage na kolor pieczatek charakter pisma i kolor dlugopisu jakim byla wypisywana powinno to wszystko byc roznego koloru.
Po to jest BMW zeby włascicieli uzalerznic od marki i zeby dupy na jego widok w majtkach kisiel mialy. A tak na serio polecacie czy nie???? a moze lepiej 5 w podobnym roczniku??? mam znajomego co ma 5 w kombi 2.5 litra i disel nie narzeka. tylko amorki mu polecialy po pol roku od kupna a tak to super
Musisz przy kupnie dokładnie obczaić auto i się z nim zapoznać bo dużo aut jest kombinowanych, na początek przed kupnem i wyjazdem po nie poproś sprzedającego o vin i rozkoduj go (bez problemu i za darmo robią to na forach bmw), sprawdź czy w aucie znajduje się to samo. Diesl 2.0 w BMW nie wiem czy jest dobrym rozwiązaniem, jak będziesz normalnie jeździł wszystko powinno być ok, ale jak za często będzie Ci noga ze sprzęgła spadała może coś się w zepsuć a naprawy nie są tanie. Jak wolisz diesla może zastanów się nad silnikiem 3.0? to jest naprawdę dobry silnik w tym bardzo ekonomiczny i mocny.
mimo, że nie trawię BMW to z pomiędzy E46 i E39 wybrał bym E39 przede wszystkim ze względu na wielkość i wygląd (dużo bardziej mi się podobała zawsze 5 niż 3).
Co do E46 320D po lifcie to nie wiele mogę powiedzieć, kumpel kupił sobie rok temu taką bawarkę w belgii z rocznika 2003 (nie było to okazyjnie, ogólnie samochód bardzo zadbany, ładnie wygląda, dobrze lata) i za każdym razem jak przyjeżdża do PL to coś mu się pierddoli w niej, nie tak dawno mówił, że już nie kupi BMW więcej.
jestes kretynem.
interesuje mnie ile osob z tych obecnych znawcow tutaj jezdzilo badz posiadalo taki samochod, jedna- dwie ?
150 konny 2 litrowy motor w e46 nie dosc ze oszczedny to jeszcze dynamiczny. auto z pewnoscia wystarczy dla singla badz pary, ale jesli chcesz jechac w piatke z tylu troszeczke ciasno bedzie. jezdzilem przed liftem w tym 136 konnym, byl tak zarzynany przez kolegow a mimo to chodzil. obecnie jezdze e39 i komfort bez porownania, limuzyna to jednak to. mam benzyniaka 170 konnego 520i po wszystkich liftach, optymana roznica miedzy osiagami a spalaniem, lecz podkreslam to nie auto sportowe, za to robi sie setki km, normalnie plynie, cala radocha z jazdy.
Licz sie z tym ze dizel bedzie drozszy od benzyniaka w takim samym stanie, pozatym jesli ktos kupuje dizla nowego to placi wiecej ale z mysla ze bedzie trzaskac tych kilometrow, dlatego latwiej znaleźć benzyne z mniejszym przebiegiem niz dizlosa.
z uzywanymi autami to nie koncert rzyczen, mozesz uprzec sie i szukac czegos miesiacami (jestem tego przykladem i nie znalazlem) badz isc na kompromis i wziasc to co sie znajdzie jesli odpowiadac bedzie.
a jeszce jedno model z silnikiem przed liftem czyli przed 2001 rokiem 130 disel byl bardziej udany od tego po lifcie 150 chodzi oczywiscie o e46