kacper66666
Posty: 67 (po ~111 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 3
kacper66666
  13 grudnia 2009 (pierwszy post)

Posiadam VW Polo II i mam pytanie czy silnik jest chlodzony przez wiatrak jak i przez ciecz ?? i wydaje mi sie ze przez to i przez to i czemu wiatrak mi sie nigdy nie zalaczyl ?? czyzby termostat padl bo wskazowka nigdy nie rusza zarowno od temperatury silnika jak i poziomu paliwa

medus11
medus11
  13 grudnia 2009

kazdy prawie silnik tak jest chlodzony zwlaszcza w stajni VW

a co termostat ma do pompy paliwa??

kacper66666
Posty: 67 (po ~111 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 3
kacper66666
  13 grudnia 2009

co moze byc popsute ze ani to nie działa ani to

ZX7RxNINJA
ZX7RxNINJA
  13 grudnia 2009
kacper66666
kacper66666: Posiadam VW Polo II i mam pytanie czy silnik jest chlodzony przez wiatrak jak i przez ciecz ?? i wydaje mi sie ze przez to i przez to i czemu wiatrak mi sie nigdy nie zalaczyl ?? czyzby termostat padl bo wskazowka nigdy nie rusza zarowno od temperatury silnika jak i poziomu paliwa


:zonk:

Silnik jest chłodzony cieczą, jeśli temperatura jest zbyt wysoka wówczas zalancza sie wentlator. A jesli Ci wskazowki nie chodzą to pewnie są zyebane i tyle...

a termostat otwiera lub zamyka obieg w silniku i do wskazówek nic nie ma...
KORARM
KORARM
  13 grudnia 2009
kacper66666
kacper66666: Posiadam VW Polo II i mam pytanie czy silnik jest chlodzony przez wiatrak jak i przez ciecz ??

Jest chłodzony przez ciecz a wiatrak chłodzi ciecz kiedy się nagrzeje za bardzo

kacper66666
kacper66666: czemu wiatrak mi sie nigdy nie zalaczyl ??

powinien się załączyć jak ciesz się nagrzeje powyżej jakiejś temperatury (silnik rozgrzany) jak jedziesz długo w korku i się nie załączy to coś jest nie tak

kacper66666
kacper66666: czyzby termostat padl bo wskazowka nigdy nie rusza zarowno od temperatury silnika jak i poziomu paliwa

termostat nic nie ma do paliwa jak wskazówka od temperatury się nie rusza to pewnie czujnik temperatury jest zepsuty a od paliwa jest też czujnik poziomu paliwa w baku i pewnie zepsuty.
po prostu masz jakiegoś złoma w którym dużo rzeczy nie działa.
MC89
Posty: 26 (po ~208 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
MC89
  14 grudnia 2009

Jeśli dwa wskaźniki nie działąją na raz to najpierw trzeba sprawdzić (podmienić) stabilizator napięcia w zegarach, który służy do stabilizowania napięcia na wskaźnikach na 10V.

Wiatrak chłodzi chłodnice jeśli czujnik który jest również na chłodnicy załączy się pod wpływem temp. około 95*C

Termostat otwiera tylko duży obieg czyli chłodnice. Swoja droga to bałbym się jezdzić z niedziałąjącym wskaźnikiem temperatury.

Czujnik temp. który odpowiada za działanie wskaźnika znajduje się przy bloku silnika na króćcu do którego przychodzi gruby wąż idący do chłodznicy.

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.