mam nowe przewody wysokiego napiecia, nowe swiece, nowa cewke, nowy paluch, nowa kopulke... i auto mi gasnie przy temperaturze 90stopni.... co to moze byc?
brak iskry
no czyli masz w aparacie ten czujnik więc nic nie sprawdzisz kontrolką a może jednak ten styk od aparatu? jak chce ci sie to zamieść jego fote. w styku najważniejsze jest, zeby we wtyczce damskiej nie był za bardzo "wyruchany" tzn. żeby nie miał luzu :)
Jak nie ma to wd-40 pomaga lub coś innego, inny odrdzewiacz lub najlepszy jest kontakt spray.
acha tylko nie wsadzaj tam gwoździa żeby sprawdzić ten luz bo jeszcze bardziej pogorszysz sytułacje najlepiej włożyć taki sam pin jak oryginalny a jak nie masz to jakiś inny cięki. Ten styk masz od aparatu a w aparacie czujnik więc możliwe, ze to ten styk komplikuje co pisałeś o nim.
aaa czyli sprawdzuic czy nie jest luzny a jak cos przeczyscic i sprawdzic czy cos to da... a jak nie to nowy czujnik??
no nie mowilem ze jest dziwny styk ale obadam go....
ale wymiane dac juz lepiej komus .... bo samemu jak sie nie jest mechanikiem lepiej nie grzebac... no zobacze jutro poczyszcze to i jade raz jeszcze do elektryka.. bo u niego idealnie mimo temperatury szedl... dopiero pod domem mi padl'/
ale dziwne jak czojnik memu ojcu tez w peugeocie walnoł co chwile pokazywało mu 100 stopni i napis stop engin ale jechałdalej
korarm nie zgodze się z Toba czujnik temperatury ma dużo wspólnego z tym .. zły będzie czujnik to bedzie dawał złe informacje do komputera a komputer bedzie wariowal i wlanczal sie w tryb awaryjny ..
wydaje mi sie ze tylko 2 rzeczy mogą byc czujnik temp. albo halla...
czujnik halla masz w aparacie zapłonowym a za zadaniem czujnika halla jest przekazywanie sygnał służącego do wyzwalania zapłonu.
dzisiaj bylem u jednego elektryka i mi jakos tam sie bawil w mostkowanie itp i wyszlo ze czujnik halla jest ok a cewka nie daje iskry.... wlasnie musze poszukac kogos z golfem albo seatem i potestowac co bedzie mi auto robic jak bedize gorace...
Na PB również gasnie tak? Jak nie ma iskry do albo cewka jest walnieta albo moduł... jest sposob na spr. modułu ale nie wiem jak u Ciebie to wyglada, czyt. czy da rade. Znasz oznaczenie silnika? To sobie w google sprawdze i bd wiedzial ;)
jeszcze nie widziałem żadnego czujnika co działa a ma inny zakres jak powinien.
Ale jak ty widziałeś to ok nie mówie, ze to jest nie możliwe chociaż na pewno bardzo rzadko się zdaża.
Jak jeszcze w kwesti czujnika hala się nie zgadzasz to przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem co napisałem bo to jest to samo co ty napisałeś tylko innymi słowami a jeszcze dodałem, ze czujnik ten jeszcze czyta obroty silnika i tak jest dwie funkcje ma.
nie wiem jak on to sprawdzał na zimnym silniku czy na ciepłym?
modółu zapłonowego pewnie tam nie masz więc nie wiem co innego może być jak cewke masz przecież nową.
no on podejrzewa cewke... ale sprawdzil to tak ze jak silnik mi zdech i nie chcial palic to wyciagnal jeden przewod wysokiego napiecia na silniku wsadzajac do neigo swiece, odpial czujnik halla i zmostkowal go bodajze w lewym i srodkowym wejsciu i odpiol od rozdzielacza(cewki) przewod wysokiego napiecia i jak kluczyk byl przekrecony nie bylo iskry, a jak zaczal silnik stygnac to zaczela iskra isc powoli az sie rozchulala i byla ok