MANIAKxDZOLO
MANIAKxDZOLO
  6 września 2009 (pierwszy post)

Witam forumowiczów.

posiadam fiestę Mk3 1.1 93 Rok gaźnik. wczoraj gdy wracałem z podroży to zatrzymałem się na chwile by wyprostować nogi zgasiłem silnik wszystko było ok.. a tu nagle po ok 5 minutach postoju wsiadam zapłon ok kręcę a ona nepali.. zero reakcji.. ;( na popych to samo.. co może być przyczyna takiego zachowania sie autka? dodam tylko ze wcześniej nie było zadnych problemów z jego odpaleniem jak i z jazdą.. Proszę o pomoc!!

J4cus
J4cus
  6 września 2009

Silnik kręci tak? Słychać pompę? Może nie podaje paliwa? Często jeździsz na rezerwie?

DEIVIS
DEIVIS
  6 września 2009

wykrec swiece i sprawdz czy w ogóle iskra jest bo mugl ci pasc uklad zapłonowy chyba najbardziej prawdopodobne

damian0889
Posty: 996 (po ~153 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 12
damian0889
  6 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Silnik kręci tak? Słychać pompę? Może nie podaje paliwa? Często jeździsz na rezerwie?


DEIVIS
DEIVIS: wykrec swiece i sprawdz czy w ogóle iskra jest bo mugl ci pasc uklad zapłonowy chyba najbardziej prawdopodobne

czyli wszystko wg mnie:) bo albo nie podaje paliwa albo nie ma iskry,czyli jestesmy w punkcie wyjscia:) jedz do mechanika,bedzie taniej,chyba ze j/w pompy nie slychac to szukaj tam (pod tylnim siedzeniem bodajrze)pzdr.
MANIAKxDZOLO
MANIAKxDZOLO
  6 września 2009

no kręci kręci normalnie.. ta pompa to pompa paliwa tak?? ona znajduje sie pod samochodem czy w środku tam pod siedzienie?? czy gdzieś z przodu??

MANIAKxDZOLO
MANIAKxDZOLO
  6 września 2009

mam auto 4 lata iod tamtej pory jeździ w Polsce to na rezerwie nie było jeszcze nigdy...

DEIVIS
DEIVIS
  6 września 2009

pod siedzeniami jest dekiel a pompa jest w baku ale jak jezdzisz na rezerbie to mozesz ja spalic tak samo jak masz auto na gaz to musisz miec paliwo bo spalisz pompe paliwa chyba ze sobie zrobisz automatyczny wylacznik jak wzucasz na gaz

J4cus
J4cus
  6 września 2009

Podnieś kanapę tam będziesz miał dekiel jak pisze kolega wyżej - przekręć kluczyk ale nie odpalaj - powinieneś usłyszeć charakterystyczny dzwięk uruchamiającej się pompy paliwa - jeśli nie jest spalona mogły zaśniedzieć styki i nie dostaje napięcia - miałem raz taki przypadek. Jeśli słychać pompe, zabierz się za sprawdzenie czy jest iskra - kiedy wymieniałeś kable i świece?

MANIAKxDZOLO
MANIAKxDZOLO
  7 września 2009

nie słychac pompy ani iskry tez niema...

DEIVIS
DEIVIS
  7 września 2009

rozwalil ci sie bezpiecznik ktorys albo poszedl komputer

J4cus
J4cus
  7 września 2009

Sprawdz czy jest napięcie na kablach modułu zapłonowego - znajduje się na ścianie grodziowej, możesz też sprawdzić napięcie na czujniku położenia wału.

Jeśli nie wymieniałeś cewki, przewodów i świec to nadeszła na to odpowiednia chwila - może mieć przebicie. W skrzynce masz też chyba przekaźnik sterowania zapłonem, odpowiada on i za iskrę i za pompę jeśli dobrze pamiętam. Przekaźnik jest chyba zielony - może mieć zimne luty.

Pompę możesz spiąć na krótko, żeby zobaczyć czy zaskoczy.

KORARM
KORARM
  7 września 2009
po prostu zacznij od najprostszej rzeczy:
sprawdz wszystkie bezpieczniki

DEIVIS
DEIVIS: albo poszedl komputer

tam chyba nie ma komputera tylko zwykły modół zapłonowy taki zwykły kilka przewodów...
J4cus
J4cus
  8 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: tam chyba nie ma komputera tylko zwykły modół zapłonowy taki zwykły kilka przewodów...


Nie ma nie ma.. Zwykły moduł zapłonowy tak jak mówisz.
DEIVIS
DEIVIS
  8 września 2009

no wlasnie to mialem na mysli ale wolalem napisac komputer

MANIAKxDZOLO
MANIAKxDZOLO
  9 września 2009

Problem rozwiązany ;]] autko było w warsztacie zdiagnozowano zaśniedziałe styki w kostce podłączonej do komputerka ;p pali na strzał i wyniosło to 100 zł ;/;/ eh gówno ale kosztuje..

Dzięki wszystkim za pomoc :piwo::piwo:

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.