MichalAngello90
Posty: 274 (po ~135 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 7
MichalAngello90
  12 lipca 2009 (pierwszy post)

witam ma m problem otoz stary mi kupil chinczyka zeby jakos jezdzic do roboty za nie wielko kase otz gdy jest zimny jest wszystko ok gdy po godzinejj jezdze wydaje mi sie ze juz niema takiego przyspieszenia i jak by bylo takie delikatne pukanie w miejscu zaworow niewiem co robic bo mnie to wkurza raz pójdzie jak strzala a raz jak jakis dziadek ?

po wymainie pierscieni sie to pojawiło oczywiscie regulowalem zawory.

rodzynekchn
Posty: 319 (po ~287 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 16
rodzynekchn
  13 lipca 2009

Sprawdź jeszcze raz zawory ja zawory w serwisie ustawiam na 0,05 wydech i ssący .
Przereguluj sobie też gaźnik bo wygląda na to że dostaje za mało powietrza.

NuTiiiiii
Posty: 70111 (po ~86 znaków)
Reputacja: -1080 | BluzgometrTM: 51
NuTiiiiii
  13 lipca 2009
rodzynekchn
rodzynekchn: Przereguluj sobie też gaźnik bo wygląda na to że dostaje za mało powietrza.

tu jest pewnie usterka bo ja też tak miałem kiedyś w fordzie eskorcie:]

Ballantines rzeźbi to wspaniałe ciało :ziober2:
Oglądanie meczów to nie tylko rozrywka, ale wręcz terapia. Futbol pozwala oswoić i uwolnić emocje - agresję, frustrację i smutek :pilka:

ZX7RxNINJA
ZX7RxNINJA
  13 lipca 2009

w chinczykach zawory potrafia sie rozregulowac po 1 tys km...

KAROLBBOY
Posty: 68 (po ~188 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
KAROLBBOY
  13 lipca 2009

a to masz benzyniaka czy diesla?

MichalAngello90
Posty: 274 (po ~135 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 7
MichalAngello90
  13 lipca 2009

lol nie slyszlaem jeszcze o skutezrze diesla .jak jest zimny i dam calo piz de to czasem tylko brchnie i nic jak cieply to nie ma tego czy jak dodam wiecej powieetrza niebedzie juz tak robil?

KAROLBBOY
KAROLBBOY: w chinczykach zawory potrafia sie rozregulowac po 1 tys km...


to ma rozumiec ze jak sie rozgrzeje to sie same rozkrecaja a jak o stygnie to sie dokreca? lol
damian0889
Posty: 996 (po ~153 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 12
damian0889
  13 lipca 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: po wymainie pierscieni sie to pojawiło oczywiscie regulowalem zawory.

no i sam sobie odpowiedziales...zapewne zamienniki i juz sie wysluzyly...standard:) i nie zadne zawory,gaznik itp bo jak zaczniesz krecic to calkiem przestanie jezdzic..na moje na 99% to maslane pierscienie produkcji polskiej:)
MichalAngello90
Posty: 274 (po ~135 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 7
MichalAngello90
  13 lipca 2009

hehe on i tak juz byl caly pzekrecony :D i chodzi hmm zamieniki to znaczy co nowe kupic?

rodzynekchn
Posty: 319 (po ~287 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 16
rodzynekchn
  14 lipca 2009
damian0889
damian0889: no i sam sobie odpowiedziales...zapewne zamienniki i juz sie wysluzyly...

Widze że nie miałes okazji grzebać w chinolu ja aukurat robie w serwisie chinoli , powiem Ci że polskie dorabiane pierścienie są 5 razu lepsze niż oryginalne chińskie.

Konto usunięte
Konto usunięte: w chinczykach zawory potrafia sie rozregulowac po 1 tys km...

Zawory same z siebie sie nie rozregulują , po prostu chińskie gniazda zaworowe i zawory są wykonane z miękkiego materiału i co 1 tys.km. trzeba je regulować bo sie wklepują , po 2000 tys.kilometrów przychodzi gościu i mówi Panie no nie chce mi odpalać skurkowany , " a na przeglądzie przy 1000 km. był Pan ", no nie nie byłem , i wtedy jest wszystko jasne zdejmuje sie pokrywe zaworów i reguluje , bo zawory sie wklepują i są popodpierane , nie zamykaja sie do końca i nie ma odpowiedniej kompresji.
Ale dobra koniec tego pierdzelenia , nie będe zanudzał .

Jak jakiś problem z chinolami to wbijać na pw.
1xxxbartekxxx
1xxxbartekxxx
  16 lipca 2009

starszy też tak miał i poszła uszczelka pod głowicą

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.