Liar
Liar
  29 Januari 2015 (pierwszy post)
Witajcie w tym roku postanowiłem , że zaliczę swoje pierwsze 10 km jestem początkujący i znalazłem plan treningowy na trening biegacz .
Q.Pamiętacie kiedy zaliczyliście swoje pierwsze 10 km i jakim czasem ???
PS. Będę wdzięczny za każdą dobrą rade dotycząca biegania d83dde0a
Liar
Liar
  29 Januari 2015
Liar
Liar: Witajcie w tym roku postanowiłem , że zaliczę swoje pierwsze 10 km jestem początkujący i znalazłem plan treningowy na trening biegacz . Q.Pamiętacie kiedy zaliczyliście swoje pierwsze 10 km i z jakim czasem ??? PS. Będę wdzięczny za każdą dobrą rade dotycząca biegania
Endorfina
Endorfina
  29 Januari 2015
polecam Ci fora typowo biegowe, pełno ich jest, tu mało biegających z większym doświadczeniem, a jak chcesz profesjonalnych rad, to najlepiej z jakimś ternerem pogadaj, albo z kimś ko biega kilka dobrych lat, ja po roku hakiem biegania nie jestem zbyt doświadczona;D
a pierwszą dychę to ponad godzinę robiłam, godzina i 6 minut chyba xD
Liar
Liar
  29 Januari 2015
Endorfina
Endorfina: fora typowo biegowe

Dzięki a jakieś konkretne ???
Endorfina
Endorfina
  29 Januari 2015
Liar
Liar: Dzięki a jakieś konkretne ???

ja jestem tylko obserwatorem takich for, nie udzielam się, wole czytac i co potrzebuje to zapamiętuje;p
"bieganie.pl" , "biegaj z nami" pełno tego jest wystarczy słowo kluczowe wpisac, nie wiem, "Bieganie dla poczatkujących" czy coś
ale ja tam nie sugerowałąm sie az tak bardzo tym co wyczytała m w internetach, każdy jest inny, każdy ma rózną pracę, która wymaga mniejszego, albo większego wysiłku,wiele innych czynników nam nie pozwala czasem biegac tyle ile byśmy chcieli,
Sam musisz sie poznac, stopniowo zwiększać poprzeczkę, a rady innych przydadzą się, ale wszystkie nie muszą się Ciebie dotyczyć.
-----
Ja zaczęłam jak łamaga z zerową wiedzą, po 3 miesiącach miałam zapalenie torebki stawowej, ale wylizałam sie i do tej pory mam tylko czasem zakwasy.
Liar
Liar
  29 Januari 2015
Endorfina