MichaU
MichaU
  9 kwietnia 2012 (pierwszy post)

Witam. Mam problem z internetem, a dokladnie, sprawa wyglada tak ze mam neta i nagle on znika.... zeby odzyskac sygnal musze wykrecic jakis numer na stacjonarce albo przekrecic na moj numer... wtedy lapie synchro i jest na jakis czas. sprawa powtarza sie regularnie. technicy od dostawcy twierdza ze nie jest to problem linii ktora wg nich i ich testow dziala stabilnie i nie ma zadnych problemow.calosc mam podpieta do filtrow (ostatnio nawet wymienilem na nowy wiec raczej to nie wina filtra) czasami wystarczy tylko podniesc sluchawke i wszystko po chwili wraca do normy. dziwne jest tez to ze w zasadzie sasiad obok posiada neta od tego samego dostawcy (virgin media) i nie ma takich problemow. wszystko chodzi szybko i sprawnie a u mnie nie dosc ze rozlacza to zeszcze chodzi jak za czasow dialupow D:D:D:DDD ma ktos moze jakies pomysly co moze byc przyczyna ?

DubFire
Posty: 1829 (po ~160 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 16
DubFire
  11 kwietnia 2012

A nie masz czasem zasyfionego systemu ? Być może to wina wirusów (chyba posiadasz jakiś w miarę dobry antywirus prawda?) bądź po prostu masz posypany system. Jeśli linia jest w porządku to w tym bym raczej widział problem. Ew. weź zaktualizuj sterowniki LAN.
Pozdrawiam.

Długie noce, krótkie dni
Mało snu, muzyka i głośniki
Dj, adapter, studio, przedziały dusznych pociągów
300 dni w trasie, 65 dni w domu...
Leszno DJ's Team

http://www.4clu
whitestok
whitestok
  11 kwietnia 2012
MichaU
MichaU:

Witam, jakiś rok temu miałem dokładnie taki sam problem ze swoim netem. Net mam od Sky i oni też mi mówili, że według ich testów linia jest w porządku...dopiero jak ich zje.:cenzura:.em po miesiącu czekania to wysłali następnego dnia do mnie do domu kolesia ze specjalistycznym sprzętem pomiarowym i wywalało błąd za błędem. To jest definitywnie wina linii, jak chcesz to jeszcze możesz rozkręcić gniazdko BT (dwie śrubki) i tam będziesz miał kolejne gniazdko, i do tego gniazdka w środku podłącz bezpośrednio swój telefon bez żadnych filtrów i wkonaj połączenie np na swoją komórkę i wsłuchaj się uważnie czy występują jakieś zakłócenia np jakieś trzaski, syczenie lub nawet odgłosy podobne do spięcia elektrycznego. w moim przypadku problem znaleziono na linii w odległości ok 1 mili od mojego domu.
whitestok
whitestok
  11 kwietnia 2012

aaa i powiedz jeszcze na którą infolinię dzwonisz? odnośnie netu czy telefonu?

MichaU
MichaU
  13 kwietnia 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: A nie masz czasem zasyfionego systemu ? Być może to wina wirusów (chyba posiadasz jakiś w miarę dobry antywirus prawda?) bądź po prostu masz posypany system. Jeśli linia jest w porządku to w tym bym raczej widział problem. Ew. weź zaktualizuj sterowniki LAN. Pozdrawiam.

zasyfiony system odpada :) nie ma takowej mozliwosci :) dlaczego ? wyjasniac nie bede :P

Konto usunięte
Konto usunięte: Witam, jakiś rok temu miałem dokładnie taki sam problem ze swoim netem. Net mam od Sky i oni też mi mówili, że według ich testów linia jest w porządku...dopiero jak ich zje..em po miesiącu czekania to wysłali następnego dnia do mnie do domu kolesia ze specjalistycznym sprzętem pomiarowym i wywalało błąd za błędem. To jest definitywnie wina linii, jak chcesz to jeszcze możesz rozkręcić gniazdko BT (dwie śrubki) i tam będziesz miał kolejne gniazdko, i do tego gniazdka w środku podłącz bezpośrednio swój telefon bez żadnych filtrów i wkonaj połączenie np na swoją komórkę i wsłuchaj się uważnie czy występują jakieś zakłócenia np jakieś trzaski, syczenie lub nawet odgłosy podobne do spięcia elektrycznego. w moim przypadku problem znaleziono na linii w odległości ok 1 mili od mojego domu.

tak tak sprawdzalem na sockecie testowym bez zmian, juz jest ok.co sie okazalo wina byla wadliwa instalacja na zewnatrz budynku, ktora zostala wymieniona, szumow nie slychac w telefonie lecz internet nadal muli jak mulil, no ale niestety to juz faktycznie wina rejonu w ktorym sie znajduje, zaczynam powoli zalowac ze wybralem dziewice :P (virgina) a dzwonilem na numer 150 ze stacjonarki czyli ogolny. sadze ze na chwile obecna temat do zamkniecia, bo narazie dziala :D nastepnym razem zamiast pytac po prostu wysle im pisemko o rezygnacji z uslug tego providera :) smieszne bylo to gdy gosc przyszedl i powiedzial ze moja linia jest ok, zapytalem dlaczego nie mam neta bo w glebokim powazaniu mam ich telefonie, pokazalem mu download na telefonie komorkowym ktory wahal sie miedzy 4,5 a 7 mbitow a na lapku jesli juz zadzialal wychodzilo 0.6
whitestok
whitestok
  14 kwietnia 2012
MichaU
MichaU: smieszne bylo to gdy gosc przyszedl i powiedzial ze moja linia jest ok, zapytalem dlaczego nie mam neta bo w glebokim powazaniu mam ich telefonie, pokazalem mu download na telefonie komorkowym ktory wahal sie miedzy 4,5 a 7 mbitow a na lapku jesli juz zadzialal wychodzilo 0.6


tylko ze wszystkie linie należa do BT i BT nikogo do tych linii nie dopuszcza więc może dlatego w UK z netem jest jak jest...nie ważne od kogo ma się net to i tak zawsze przyjeżdżają technicy od BT, którzy albo są zbyt leniwi albo dostają zle sformułowane zlecenia i ich zdaniem wszystko jest OK.
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.