Aniiiitka18
Aniiiitka18
  21 listopada 2011 (pierwszy post)

Witam. Mój problem polega na tym, że kupiłam grę Skyrim w Polsce, a mieszkam w Anglii i okazało się, że nie mogę aktywować gry na Steam w tym regionie. Więc napisałam do Cenegi co mogą z tym zrobić, a oni mi odpisali: " Gra posiada ograniczenie regionalne, uniemożliwiające aktywację poza granicami Polski. Prosimy jednak o podanie loginu i hasła do Pana konta Steam, a także przesłanie zdjęcia klucza aktywacyjnego, możemy wtedy dokonać aktywacji w naszym serwisie. Po dokonaniu aktywacji gry, będzie możliwe jej uruchomienie (także poza granicami Polski). Prosimy przed wysłaniem maila z loginem i hasłem o wyłączenie opcji Steam Guard w programie Steam. W tym celu należy kliknąć w menu "Widok", następnie "Ustawienia" i w zakładce "Konto" kliknąć przycisk "Bezpieczeństwo konta" gdzie należy wyłączyć opcję Steam Guard. Po dokonaniu aktywacji gry przez nasz serwis, opcję tą należy włączyć w analogiczny sposób" a więc moje pytanie jest takie:
1. Czy mają prawo żądać hasło i loginu? Nie da sie jakoś inaczej tego zrobić?
2. Czy ktoś miał kiedyś podobny problem? Nie chciałabym stracić mojego konta z grami.
Za wszystkie odpowiedzi dziękuje.

Aniiiitka18
Aniiiitka18
  25 listopada 2011

Windows był instalowany jakieś 2 tygodnie temu, wszystko jest "świeże". Wszystkie aktualizacje zainstalowane, sterowniki etc. żaden "syf" nie działa w tle. Nic nie zmieniałam, dlatego dziwi mnie, że coś się sypie :]

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.