Aniiiitka18
Aniiiitka18
  21 listopada 2011 (pierwszy post)

Witam. Mój problem polega na tym, że kupiłam grę Skyrim w Polsce, a mieszkam w Anglii i okazało się, że nie mogę aktywować gry na Steam w tym regionie. Więc napisałam do Cenegi co mogą z tym zrobić, a oni mi odpisali: " Gra posiada ograniczenie regionalne, uniemożliwiające aktywację poza granicami Polski. Prosimy jednak o podanie loginu i hasła do Pana konta Steam, a także przesłanie zdjęcia klucza aktywacyjnego, możemy wtedy dokonać aktywacji w naszym serwisie. Po dokonaniu aktywacji gry, będzie możliwe jej uruchomienie (także poza granicami Polski). Prosimy przed wysłaniem maila z loginem i hasłem o wyłączenie opcji Steam Guard w programie Steam. W tym celu należy kliknąć w menu "Widok", następnie "Ustawienia" i w zakładce "Konto" kliknąć przycisk "Bezpieczeństwo konta" gdzie należy wyłączyć opcję Steam Guard. Po dokonaniu aktywacji gry przez nasz serwis, opcję tą należy włączyć w analogiczny sposób" a więc moje pytanie jest takie:
1. Czy mają prawo żądać hasło i loginu? Nie da sie jakoś inaczej tego zrobić?
2. Czy ktoś miał kiedyś podobny problem? Nie chciałabym stracić mojego konta z grami.
Za wszystkie odpowiedzi dziękuje.

whitestok
whitestok
  21 listopada 2011

Myślę, że do takich danych powinni mieć dostęp oni sami a Ciebie mogliby jedynie zapytać o login, ale bez hasła...

spróbuj odinstalować Steam całkiem z kompa, później ściągnij jakąś polską tego wersję i zainstaluj ustawiając Polskę jako region, w swoim profilu Steam też ustaw Polskę jako region.

Osobiście nie mam Steam ale myśle, że powinno się gdzieś tam te opcje ustawić...chyba, że sprawdzają po IP w co wątpię...

BigBabyJesus
BigBabyJesus
  21 listopada 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: Myślę, że do takich danych powinni mieć dostęp oni sami a Ciebie mogliby jedynie zapytać o login, ale bez hasła...

Cenega nie ma dostępu do kont Steam.
Konto usunięte
Konto usunięte: spróbuj odinstalować Steam całkiem z kompa, później ściągnij jakąś polską tego wersję i zainstaluj ustawiając Polskę jako region, w swoim profilu Steam też ustaw Polskę jako region.

Widać że nie używałeś nigdy Steam.
Konto usunięte
Konto usunięte: chyba, że sprawdzają po IP w co wątpię...

A no sprawdzają.
Konto usunięte
Konto usunięte:

Kontaktuj się bezpośrednio z supportem Steam, a nie z dystrybutorem, miałem podobny problem z niemieckim kluczem do Orange Boxa.
whitestok
whitestok
  22 listopada 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: Widać że nie używałeś nigdy Steam.

przecież napisałem,że :
Konto usunięte
Konto usunięte: Osobiście nie mam Steam
BigBabyJesus
BigBabyJesus
  22 listopada 2011
Konto usunięte
Konto usunięte:

Zauważyłem, tylko po co w takim razie cokolwiek doradzasz?
whitestok
whitestok
  22 listopada 2011
Konto usunięte
Konto usunięte:

jeśli ci przeszkadza to ściśnij pompkę i się nie przyp*erdalaj
xyz
xyz
  22 listopada 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: 1. Czy mają prawo żądać hasło i loginu? Nie da sie jakoś inaczej tego zrobić?


Nie mają prawa. Nawet Valve nie żąda loginu i hasła, jedynie np. cd-key, który był do jakiejś gry na steamie. Chcesz podać - podaj, ale licz się z tym, że konto możesz stracić + te wyłączenie guarda, który weryfikuje - niezbyt mi się podoba.
Aniiiitka18
Aniiiitka18
  22 listopada 2011
xyz
xyz: Nie mają prawa. Nawet Valve nie żąda loginu i hasła, jedynie np. cd-key, który był do jakiejś gry na steamie. Chcesz podać - podaj, ale licz się z tym, że konto możesz stracić + te wyłączenie guarda, który weryfikuje - niezbyt mi się podoba.


No właśnie podejrzanie to wygląda, dlatego odpuszczę sobie i nic ode mnie nie dostaną, za dużo bym straciła na tym :]

Konto usunięte
Konto usunięte: Kontaktuj się bezpośrednio z supportem Steam, a nie z dystrybutorem, miałem podobny problem z niemieckim kluczem do Orange Boxa.


Pomogło? Jak dlugo to trwało?

Konto usunięte
Konto usunięte: chyba, że sprawdzają po IP w co wątpię...

Sprawdzają, potwierdzone :]
thesimon
thesimon
  22 listopada 2011

Pracownik Cenegi chce po prostu aktywować grę z Polski. Jeśli masz kogoś zaufanego w Polsce, może on zrobić to samo.
Do supportu Steam pisałem kilkakrotnie (np. aby zdjąć cenzurę z L4D) i czekałem max 2-3 dni robocze. Możesz się spodziewać odmowy (lub ostrzeżenia ale aktywowania gry) i propozycji zakupienia klucza w miejscu Twojego aktualnego zamieszkania. :)

Aniiiitka18
Aniiiitka18
  22 listopada 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: Pracownik Cenegi chce po prostu aktywować grę z Polski. Jeśli masz kogoś zaufanego w Polsce, może on zrobić to samo. Do supportu Steam pisałem kilkakrotnie (np. aby zdjąć cenzurę z L4D) i czekałem max 2-3 dni robocze. Możesz się spodziewać odmowy (lub ostrzeżenia ale aktywowania gry) i propozycji zakupienia klucza w miejscu Twojego aktualnego zamieszkania. :)

Myślisz, że można tak po prostu im zaufać? Dać login i hasło? Eee no boję się, że stracę moje konto :P Odmowy? Jakiego ostrzeżenia? Mam nadzieję, że to nie będzie dla nich problem ;]
Chętnie bym kupiła tutaj tą grę, ale zależy mi żeby gra była w języku polskim, a nie angielskim, gdyby była taka opcja, to w ogólę bym się nie bawiła w zamawianie gry w Polsce :)
thesimon
thesimon
  22 listopada 2011

Mam ok. 100 gier na koncie więc też bym się obawiał dać login i hasło nieznajomej mi osobie. ;-)
Jeśli chodzi o ostrzeżenie i odmowę. Odmowa. Mogą odnieść się do regulaminu (nie znam go dokładnie) i poprosić o zakup gry przez Steam lub w miejscu zamieszkania, czyli po ptokach. Ostrzeżenie. Napiszą, że ostatni raz dla Ciebie takie coś robią i następnym razem odmówią i poproszą o zakup w miejscu zamieszania.
Mogą poprosić o zdjęcie kody seryjnego na tle pudełka wraz z kartką na której będzie kod który podadzą Ci przez support.

Zależy na kogo trafisz. Mi zdjęli cenzurę w grze bez problemu. Kolega pisał tego samego dnia i jemu odmówili.

BigBabyJesus
BigBabyJesus
  23 listopada 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: Pomogło? Jak dlugo to trwało?

Ok 24 godzin.
Aniiiitka18
Aniiiitka18
  24 listopada 2011

Dzięki wszystkim za pomoc, skorzystam raczej z kogoś zaufanego w Polsce :)
Mam jednak jeszcze 2 inne problemy:
1. Grając w Dead Island po 10 minutach gra mi się wiesza, a po chwili robi się czarny ekran. Czekanie aż się "odwiesi" nic nie daje, muszę zresecić kompa :]
2. Podczas grania w L4D2 gdy chcę wyświetlić obecnie znajomych na steam lub wejść w przeglądarkę, wciskam TAB+Shift, ok działa tylko 1 raz, a po chwili jak znowu chę to zrobić, to nagle tak jakby przyciski przestały działać i nic nie mogę zrobić. Dopiero gdy od nowa wlączę grę to jest ok, ale nie na długo bo po 2 razie znowu to samo. Dodam iż wcześniej nie miałam z tym problemu ( wszystko działało bez zarzutu przez 2 lata).

BigBabyJesus
BigBabyJesus
  25 listopada 2011

Jaki komputer? Zmieniałaś ostatnio coś w nim? Nie działa ci za dużo syfu w tle? Zaktualizuj sterowniki.

whitestok
whitestok
  25 listopada 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: ( wszystko działało bez zarzutu przez 2 lata)

więc warto by było zrobć format i zainstalować windows na nowo :)
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.