czytowazne1
czytowazne1
  25 września 2011 (pierwszy post)

Hej, mam taki problem otoz mam laptopa i bezprzewodowy internet, ale zdaza sie ze nie dziala mi net chociaz wykrywa mi polaczenie i wszystko jest ok i ze jestem zielony w tych sprawach to mam pytanie dlaczego tak sie dzieje i jak juz sie stanie to jak to naprawic?

MichaU
MichaU
  25 września 2011

moze transfer przekroczyles ?

czytowazne1
czytowazne1
  25 września 2011

to znaczy?

Shaitan
Shaitan
  25 września 2011
czytowazne1
czytowazne1: to znaczy?

To znaczy podaj może swojego dostawcę neta, ewentualnie router jaki używasz i w jakiej odległości od laptopa on jest...
MichaU
MichaU
  25 września 2011

zle przeczytalem tzn zrozumialem :DDDD cofam

Comet1589
Comet1589
  25 września 2011
czytowazne1
czytowazne1: Hej, mam taki problem otoz mam laptopa i bezprzewodowy internet, ale zdaza sie ze nie dziala mi net chociaz wykrywa mi polaczenie i wszystko jest ok i ze jestem zielony w tych sprawach to mam pytanie dlaczego tak sie dzieje i jak juz sie stanie to jak to naprawic?

Bezprzewodowy w sensie router czy na usb?
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 45
tomas
  25 września 2011

Przyczyn może być wiele; począwszy od zasyfionego systemu, po problem ze sprzętem "siejącym" internet. Kto jest Twoim dostawcą internetu? (radiówka, Neostrada, internet mobilny, itp)?

marudzacy
marudzacy
  28 września 2011

internet bezprzewodowy .... ciekawe.

1. ustaw sobie DNS , wpisz ręcznie najlepiej.
2. Jeśli to mobilny interent typu iPlus , bluconnet itp to może Ciebie rozłączać ponieważ nadajniki pierw rozłączają usługę intern.

czytowazne1
czytowazne1
  29 września 2011

router mam i net radiowka

Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 45
tomas
  29 września 2011