dkdlfkdfjnjghjfkhj
dkdlfkdfjnjghjfkhj
  16 listopada 2011 (pierwszy post)
No więc tak: jestem studentką pierwszego roku i jeszcze nie bardzo się orientuję w tym wszystkim... W związku z tym mam do Was pytanie. Czy egzaminy zdawane w sesji są ze wszystkich przedmiotów, które były w semestrze zimowym, czy tylko z tych, które odchodzą w semestrze letnim?

MaQ7
MaQ7
  16 listopada 2011

nie wiem jak na Twojej uczelni ale z reguły egzaminem kończą się po prostu wybrane przez uczelnie przedmioty :) Nigdy u mnie to nie były wszystkie, a wręcz tych przedmiotów było max 3 z których były egzaminy

Sardyn
Sardyn
  17 listopada 2011

3-4 egzaminy z najważniejszych, zdaniem uczelni, przedmiotów. Z reszty zwykłe zaliczenia. Tak to wygląda u mnie :)

dkdlfkdfjnjghjfkhj
dkdlfkdfjnjghjfkhj
  17 listopada 2011
No to mi ulżyło. :) Dzięki Wam :piwo:
znajduch
znajduch
  17 listopada 2011

U mnie wyglądało to tak

Z niektórych przedmiotów były egzaminy (pisemny, ustny w zależności od widzimisię kierownika katedry) aby do niego przystąpić trzeba było mieć wczesniej zaliczone ćwiczenia, laborki, projekt. Z przedmiotów, z których nie było egzaminy pisało się zaliczenie wykładu. Na szczęście aby przystąpić do zaliczenia wykłady, nie trzeba było mieć zaliczonych ćwiczeń/projektów/laborek. Różnica pomiędzy zaliczeniem, a egzaminem była czysto formalna. Na egz. przychodziło się w garniaku i pisało się go w trakcie sesji. Na zaliczenie obowiązywał strój codzienny i zaliczało się go przed sesją.

Pure
Pure
  18 listopada 2011

W tym semestrze mam egzaminy praktycznie ze wszystkiego.

dkdlfkdfjnjghjfkhj
dkdlfkdfjnjghjfkhj
  18 listopada 2011
to ciekawe jak to u mnie będzie... bo trochę mnie przeraża egzamin z prawa na studiach ekonomicznych. ;/
MaQ7
MaQ7
  18 listopada 2011

Na pewno znajomości na roku nawiązane jakieś :) można popytać może ktoś jest rozeznany w tym lepiej :) może ma info od roku wyżej :P
ewentualnie odnośnie formy zaliczeń i przedmiotów jest coś na stronie uczelni : )