suzji
suzji
  29 sierpnia 2010 (pierwszy post)

Czesc, moglby mi ktos pomoc, i przetlumaczyc mi dosc krotki tekst ?
na jezyk angielski oczywiscie.

Frank mial zle oceny z angielskiego, na koniec dostal 6. W Wakacje mial poduczyc sie jezyka, by w przyszlym roku zaliczyc angielski bez problemow. Zaczynaly sie wakacje i Frank mial leciec do swojej ciotki do Ameryki. Po wyladowaniu w Nowym Jorku, na lotnisku wsiadl do zlego busa. Caly czas mial nadzieje ze to dobry bus, lecz okazalo sie ze to bus gangsterow. Wszyscy martwili sie o Franka.

91kasia
91kasia
  29 sierpnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Czesc, moglby mi ktos pomoc, i przetlumaczyc mi dosc krotki tekst ?

pomóc, a nie zrobić za ciebie- oczywiście
Spróbuj to przetłumaczyć, a my sprawdzimy
Ethlinn
Ethlinn
  29 sierpnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Spróbuj to przetłumaczyć, a my sprawdzimy

j.w. :tak:
domciaaa96744
domciaaa96744
  29 sierpnia 2010

Frank had a bad evaluation of the English, got on the end of the sixth The holiday had poduczyc the language, that in the next year include the English without any problems.Vacation began , and Frank had to fly to her aunt in America. After landing in New York, the airport boarded the wrong bus.The whole time he had hope that this is a good bus , but it turned out that bus gangsters . Everyone worried about Frank...

Nie wiem czy do końca to jest dobże ...
ale chyba tak to powinno brzmieć...
nie wiem jak jeś po ang. poduczyć...
ale jak coś to wiem jak jest -
douczyć,doszlifować-train a::bye::

brylkaa
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 45
brylkaa
  29 sierpnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: pomóc, a nie zrobić za ciebie- oczywiście Spróbuj to przetłumaczyć, a my sprawdzimy

z tym się zgodzę.
Gothiclady
Gothiclady
  30 sierpnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Frank had

has* ?
Enjooy
Enjooy
  30 sierpnia 2010

@domciaaa96744:
Z tłumacza Google to też sobie mogła skorzystać...

Konto usunięte
Konto usunięte: got on the end of the sixth

At the end of the school year He got 6 [ tego nie jestem pewna ].
Konto usunięte
Konto usunięte: The holiday had poduczyc the language, that in the next year include the English without any problems

During the holidays he had to learn that in the next year include the English without any problems.
Konto usunięte
Konto usunięte: Vacation began , and Frank had to fly to her aunt in America.

Holidays began and Frank flew to his aunt to America.
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.