xmeeeeenx
xmeeeeenx
  26 sierpnia 2010 (pierwszy post)
jestem studentką 1 roku.
myślicie,że opłaca się płacić miesięcznie 350zł za mieszkanie w dużym pokoju 3osobowym w centrum miasta ?

mieszkaliście tak kiedyś z 3 osobami w 1 pokoju ?
jak to wygląda ?

dzięki za odp.
TakeTheSunAway
Posty: 3033 (po ~157 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
TakeTheSunAway
  26 sierpnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: myślicie,że opłaca się płacić miesięcznie 350zł za mieszkanie w dużym pokoju 3osobowym w centrum miasta ?

Powiem tak: ja będę płacić 370-420 miesięcznie, w zależności od zużycia mediów, w dużym mieście, bardzo blisko centrum i to jest jedna z najtańszych ofert, jakie znalazłam.
Również w pokoju 3-osobowym.

Konto usunięte
Konto usunięte: mieszkaliście tak kiedyś z 3 osobami w 1 pokoju ? jak to wygląda ?

Tak, mieszkałam.
Generalnie nie jest źle, o ile dogaduje się ze współlokatorami. ;-)
xmeeeeenx
xmeeeeenx
  26 sierpnia 2010
TakeTheSunAway
TakeTheSunAway: Powiem tak: ja będę płacić 370-420 miesięcznie, w zależności od zużycia mediów, w dużym mieście, bardzo blisko centrum i to jest jedna z najtańszych ofert, jakie znalazłam. Również w pokoju 3-osobowym.

ooo widzę,ze też kraków ;D

TakeTheSunAway
TakeTheSunAway: Tak, mieszkałam. Generalnie nie jest źle, o ile dogaduje się ze współlokatorami. ;-)

ale nie jest niezręcznie ?
ciasno ? nie wiem...mało swobodnie ?
bo ja lubie przestrzeń,...kurde xD
TakeTheSunAway
Posty: 3033 (po ~157 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
TakeTheSunAway
  26 sierpnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: ooo widzę,ze też kraków ;D

Ciężko było znaleźć coś w miarę taniego i blisko centrum.
Wszystkie najatrakcyjniejsze cenowo oferty były gdzieś na końcu świata, np. w Hucie. :P

Konto usunięte
Konto usunięte: ale nie jest niezręcznie ? ciasno ? nie wiem...mało swobodnie ? bo ja lubie przestrzeń,...kurde xD

Mnie na początku było trochę niezręcznie, ale to szybko minęło, w miarę jak coraz bardziej poznawałam współlokatorki.