oOoBuZiAcZeKoO
oOoBuZiAcZeKoO
  17 sierpnia 2010 (pierwszy post)

kiedy poszliscie na poczatku roku do liceum to mieliście jakis test na wstepie??

bo ja bedę miala z hist i gegry,

wiec jeżeli byście pamietali jakies pytania itpp. to bardzo proszę :)

i czy np spr z hist to byly same daty czy np. przyczyny skutki, oosiągniecia kogoś , postacie itp.:_)

bardzo prosze o pomoc
pzdro.:)

TheHopeIsDyingLast
TheHopeIsDyingLast
  17 sierpnia 2010
nie pomogę jestem w technikum dzięki Bogu i już nie dużo mi tej nauki zostało ::mrgreen::
OwocowoKolorowox3
OwocowoKolorowox3
  17 sierpnia 2010

Ja nie miałam żadnych testów z gimnazjum na początku.

shamaramorgan
shamaramorgan
  17 sierpnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: kiedy poszliscie na poczatku roku do liceum to mieliście jakis test na wstepie??

testy językowe (żeby mozna było nas podzieliś na poziomy podstawowe i rozszerzone), które i tak nie były sprawdzane-podzieleni byliśmy w połowie września tak jak chcieliśmy.

Konto usunięte
Konto usunięte: wiec jeżeli byście pamietali jakies pytania itpp. to bardzo proszę :)

jasne :zonk:
PjakPatrycja
PjakPatrycja
  17 sierpnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: kiedy poszliscie na poczatku roku do liceum to mieliście jakis test na wstepie?? bo ja bedę miala z hist i gegry, wiec jeżeli byście pamietali jakies pytania itpp. to bardzo proszę :) i czy np spr z hist to byly same daty czy np. przyczyny skutki, oosiągniecia kogoś , postacie itp.:_) bardzo prosze o pomoc pzdro.:)

Mialam ale z ang i pol i to jakos po 2miesiacach
I nie mysl ze jak ktos bedzie pamietgal pyt to beda takie same.
Po za tym to sie nie wlicza w oceny tylko nauczyciel ma podstawe na jakim poziomie sa ucznowie i co moze od nich wymagac
ZagUbiOona
ZagUbiOona
  17 sierpnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: kiedy poszliscie na poczatku roku do liceum to mieliście jakis test na wstepie??

miałam z chmii i angielskiego :ninja:
innocent0kiss
innocent0kiss
  17 sierpnia 2010
Konto usunięte