Qamil991
Posty: 8 (po ~102 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 2
Qamil991
  14 sierpnia 2010 (pierwszy post)

Witam.
Orientuje się ktoś czy po skończonym technikum można iść do technikum uzupełniającego ??
Teraz jestem w technikum na Mechatroniku a chciałbym jeszcze informatyka mieć ^^
Czy jest taka możliwość zdobycia drugiego zawodu ??

CandyPink
CandyPink
  14 sierpnia 2010

Z tego co wiem to można, bo są jakieś szkoły policealne gdzie można zdobyć tytuł technika, a informatyk to bardzo popularny kierunek więc nie powinno być problemu ;) Zadzwoń najlepiej do jakiejś wybranej szkoły policealnej i zapytaj, ale na 99% można.

Qamil991
Posty: 8 (po ~102 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 2
Qamil991
  15 sierpnia 2010

xD chodzi mi czy po technikum mozna nie po liceum :PP a to jest roznica :)

CandyPink
CandyPink
  15 sierpnia 2010
Qamil991
Qamil991: xD chodzi mi czy po technikum mozna nie po liceum :PP a to jest roznica :)

Można! Właśnie że nie ma w tym różnicy, technikum to też szkoła średnia i jeżeli masz tytuł technika, możesz zrobić dodatkowo następny w szkole policealnej właśnie. Taie szkoły policealne są dla absolwentów liceów i techników, ale nie zawodówek.
Jak chcesz to sobie poczytaj o tym, bo mnie tu przez kilka dni nie będzie i już Ci nic na ten temat nie powiem, możesz jeszcze zadzwonić do wybranej szkoły, nr znajdziesz w necie na pewno, ono Ci powiedzą co i jak, ale ja wiem że tak i tak przyjmą Cię do takiej szkoły nawet jak skonczyleś technikum.
curly0
Posty: 389 (po ~71 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
curly0
  15 sierpnia 2010
Tak można. Jest bardzo dużo takich szkół, aczkolwiek moim zdaniem lepiej iść na studia informatyczne, bo tak naprawdę tytuł technik informatyk Ci nic nie daję.
Qamil991
Posty: 8 (po ~102 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 2
Qamil991
  15 sierpnia 2010

Aha :) jeszcze sie zastanowie nad tym :P a na studia to bym chcial na mechatronike :P a nie informatyke :p

janina1
janina1
  21 sierpnia 2010

taaaaaaaaaaaaaa