czeeekoladowa
czeeekoladowa
  6 grudnia 2009 (pierwszy post)

Cześć;d
Bardzo proszę o sprawdzenie poniższego tekstu, nie bardzo wiem kiedy "a" a kiedy "the" itd. Dopiero zaczynam naukę angielskiego więc tekst mało ambitny ;)

My name is .. and i live in Poland. I have a small room. There is a lamp next to a bed.
A bed is near to a desk. An the desk are any books and computer. The chair is in front of the desk. The television is behind the chair. There aren't any pictuers. My favourite season is autum, because i live the rain. My hobby is dancing. I love to dance in my club. There is a nice atmosphere.

BartekGrajek
BartekGrajek
  6 grudnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: An the desk

On(...)

Konto usunięte
Konto usunięte: There aren't any pictuers.

:nielapie:

Konto usunięte
Konto usunięte: autum

autumn

Konto usunięte
Konto usunięte: i live

I love
BartekGrajek
BartekGrajek
  6 grudnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: czeeekoladowa:

:nielapie:

Kapuję, zignoruj to :P
BartekGrajek
BartekGrajek
  6 grudnia 2009

Zapomniałem o temacie

Konto usunięte
Konto usunięte: next to a bed

Tu chyba będzie the, ale nie do końca pewny jestem, bo nic wcześniej o tym łóżku nie było... :woot:
LostScene
LostScene
  7 grudnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: are any books

some

Konto usunięte
Konto usunięte: There aren't any pictuers

there are none ties with piece of art
zreszta po co przy opisie pokoju pisać o czymś czego w nim nie ma -.-
TylkooRap
TylkooRap
  7 grudnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Cześć;d Bardzo proszę o sprawdzenie poniższego tekstu, nie bardzo wiem kiedy "a" a kiedy "the" itd. Dopiero zaczynam naukę angielskiego więc tekst mało ambitny ;) My name is .. and i live in Poland. I have a small room. There is a lamp next to a bed. A bed is near to a desk. An the desk are any books and computer. The chair is in front of the desk. The television is behind the chair. There aren't any pictuers. My favourite season is autum, because i live the rain. My hobby is dancing. I love to dance in my club. There is a nice atmosphere.

My name id [imię ] and i live in the Poland . ......
There is a lamp next to a bed. - dobrze :]
Masz wszystko dobrze .
A jak nie wiesz kiedy a , to zapytaj się pani od ang . w szkole .
TylkooRap
TylkooRap
  7 grudnia 2009
TylkooRap
TylkooRap: czeeekoladowa:Cześć;d Bardzo proszę o sprawdzenie poniższego tekstu, nie bardzo wiem kiedy "a" a kiedy "the" itd. Dopiero zaczynam naukę angielskiego więc tekst mało ambitny ;) My name is .. and i live in Poland. I have a small room. There is a lamp next to a bed. A bed is near to a desk. An the desk are any books and computer. The chair is in front of the desk. The television is behind the chair. There aren't any pictuers. My favourite season is autum, because i live the rain. My hobby is dancing. I love to dance in my club. There is a nice atmosphere.My name id [imię ] and i live in the Poland . ...... There is a lamp next to a bed. - dobrze :] Masz wszystko dobrze . A jak nie wiesz kiedy a , to zapytaj się pani od ang . w szkole .

mam nadzieję że pomogłam ;]
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.