krrruczek
krrruczek
  26 listopada 2009 (pierwszy post)

Prosze o sprawdzenie i pomoc w napisaniu zdań na niemiecki .

1) Mam silne bole glowy,brak apetytu,nie moge spać co mam zrobić ?
Ich habe der kopfschmerzen,der appetit ist vergagen und Ich kann nicht schlafen .
2)wez tabletki od bolu glowy,przewietrz pokój,poloz sie ,nie powinienes tak duzo pracowac.
Du musst nehmt die schmerztabletten, du musst liegen und du musst nicht uberstunden machen. du musst das zunner laften .
3)zapytaj kolezanke o samopoczucie i czy nadal pali papierosy ?
wie geht es dir immer noch ?
4)opowiedz swojemu przyjacielowi o twoich dolegliwosciach . boli cie zoladek,jest ci niedobrze i masz rozwolnienie.
ich habe der durchfall. ich megenschmerz und..

magda904
magda904
  26 listopada 2009

Ich habe starke Kopfschmerzen, Appetitlosigkeit. Ich kann nicht schlafen. Was soll ich tun? Nehmen Sie die Kopfschmerztabletten und Zimmer lüften. Legen Sie sich auf Ihr Bett. Sie sollten nicht so viel Arbeit. Wie get's es dir? Rauchst du Zigaretten? Ich fühle mich schlecht.

magda904
magda904
  26 listopada 2009

jakoś tak to powinno być

krrruczek
krrruczek
  26 listopada 2009

aumiesz napisac
Ty powinienes wziasc srodek na rozwolnienie ,duzo pic,pojsc natychmiast do lekarza,polozyc sie i zrobic diete.

jak sie czujesz? rzucailes palenie?
Mam wysoka goraczke i dreszce ,do tego katar i kaszel. jestem przeziebiona.
powinienes napic sie herbaty z sokiem malinowym,zrobic inhalacje z wody z sola i zjesc duzo czosnku .
prosze o pomoc

oOoBuZiAcZeKoO
oOoBuZiAcZeKoO
  26 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: jak sie czujesz?

wie sie fühlst du?
Fieska
Fieska
  26 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: 1) Mam silne bole glowy,brak apetytu,nie moge spać co mam zrobić ? Ich habe der kopfschmerzen,der appetit ist vergangen und Ich kann nicht schlafen .


Ich habe starke Kopfschmerzen, kein Appetit und kann nicht schlafen, was soll ich machen?

Konto usunięte
Konto usunięte: 2)wez tabletki od bolu glowy,przewietrz pokój,poloz sie ,nie powinienes tak duzo pracowac. Du musst nehmt die schmerztabletten, du musst liegen und du musst nicht uberstunden machen. du musst das zunner laften .


Nehme eine Kopfschmerztabletten, lüfte dein Zimmer, leg dich hin und du solltest nicht so viel Arbeiten.

Konto usunięte
Konto usunięte: 3)zapytaj kolezanke o samopoczucie i czy nadal pali papierosy ? wie geht es dir immer noch ?


Wie geht es dir? Rauchst du immer noch?

Konto usunięte
Konto usunięte: 4)opowiedz swojemu przyjacielowi o twoich dolegliwosciach . boli cie zoladek,jest ci niedobrze i masz rozwolnienie. ich habe der durchfall. ich megenschmerz und..


Ich habe Bauchschmerzen (lub: Bauchweh) und mir ist schlecht und habe Durchfall.

Konto usunięte
Konto usunięte: aumiesz napisac Ty powinienes wziasc srodek na rozwolnienie ,duzo pic,pojsc natychmiast do lekarza,polozyc sie i zrobic diete. jak sie czujesz? rzucailes palenie? Mam wysoka goraczke i dreszce ,do tego katar i kaszel. jestem przeziebiona. powinienes napic sie herbaty z sokiem malinowym,zrobic inhalacje z wody z sola i zjesc duzo czosnku . prosze o pomoc


Du solltest ein Medikament (ein Arzneimittel) für dein Durchfall nehmen, viel trinken, sofort zum Arzt gehen, sich hinlegen und eine Diät machen.

Wie fühlst du dich? (Wie geht es dir?) Hast du schon mit Rauchen aufgehört?

Ich habe hohes Fieber und Schuttelfrost, dazu noch Schnupfen und Husten. Ich bin erkältet.
Du solltest ein Tee mit Himbeersaft trinken, Kochsalzlösung inhalieren und Knoblauch essen.

Radzę popracować Ci na gramatyką, skład zdania, koniugacja i posiedzieć trochę nad słownikiem i pouczyć się słówek.
fingersyou
fingersyou
  26 listopada 2009

Nigdy nie lubiłem niemieckiego.

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.