OwocowoKolorowox3
OwocowoKolorowox3
  7 listopada 2009 (pierwszy post)
Niedawno dowiedziałam się, że jakaś tam znajoma mojej znajomej (:ninja:) poszła na studia, zaocznie, na filologię angielsko-włoską, nie wiem dokładnie jak te studia się nazywają, ale oba języki są połączone. Nigdy jakoś nie myślałam o studiach (jestem w technikum), jak już, jeżeli w ogóle to interesowałaby mnie filologia angielska. A jakby było jeszcze z włoskim to idealnie :zakochany: Uczę się tego języka na dodatkowych lekcjach od 3 gimnazjum, więc długo dosyć.
Zastanawiam się tylko, co można robić po tych studiach. Czy tak, jak po każdej filologii można sobie wybrać specjalność (np. nauczycielka), czy można być 'wszystkim'? :woot: Bo kobieta, u której biorę lekcje włoskiego, skończyła filologię włoską, jest nauczycielką w szkole, udziela dodatkowych lekcji i jest tłumaczem.

Jeżeli ktoś zna odpowiedź na moje pytanie, byłabym wdzięczna.
miłego dnia.
Sylvinka
Posty: 15395 (po ~112 znaków)
Reputacja: -13 | BluzgometrTM: 4
Sylvinka
  7 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Czy tak, jak po każdej filologii można sobie wybrać specjalność (np. nauczycielka), czy można być 'wszystkim'?

Możesz byc wykładowcą na uczelni.
A jak byś jeszcze dodatkowo zrobiła jakieś studia np. podyplomowe mogłabyś znaleśc prace np. w telewizji i prasie. Poszperaj po internecie, na pewno coś znajdziesz :)
mam czarne skrzydła,muskam nimi stopy aniołów...
OwocowoKolorowox3
OwocowoKolorowox3
  7 listopada 2009
Sylvinka
Sylvinka: Możesz byc wykładowcą na uczelni. A jak byś jeszcze dodatkowo zrobiła jakieś studia np. podyplomowe mogłabyś znaleśc prace np. w telewizji i prasie. Poszperaj po internecie, na pewno coś znajdziesz :)

Nie wiem, jak na razie myślę, że mogłabym zrobić najpierw licencjackie, a potem magisterskie ;) I nie za bardzo chciałabym pracować w telewizji :nie:
Sylvinka
Posty: 15395 (po ~112 znaków)
Reputacja: -13 | BluzgometrTM: 4
Sylvinka
  7 listopada 2009
Konto usunięte