Avika92
Avika92
  7 października 2009 (pierwszy post)

lost time i saw a film entiled raise your voice. the plot is unpredictable. this is history young, talented girl terri fletcher, from small village. when her brother disappears in motor accident, but she goes away with the miracle, for los angeles on summer artistic rate decide leave, brother has recored her its on which earlier. this implementation of its her dream is and spring board from family tragedy. it learns life in big city terri and it finds in spite of initial difficulty, it needed that friends, first love and new experience.

Jakby ktoś umiał mi to poprawić to będę wdzięczna, bo z angielskiego jestem naprawde kiepska...

Laaila
Laaila
  7 października 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: lost time

A nie last time?
agoosiaaa
agoosiaaa
  8 października 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: this is history young, talented girl terri fletcher, from small village

it's a story of a young, talented girl from a small village. Her name is Terri Fletcher.

Konto usunięte
Konto usunięte: when her brother disappears in motor accident, but she goes away with the miracle, for los angeles on summer artistic rate decide leave, brother has recored her its on which earlier.

After surviving the terrible motor accident in which her brother dissapered she moves to Los Angeles ???
dalej po prostu nie rozumiem co chcesz powiedziec, moze napisz mi co

Konto usunięte
Konto usunięte: on summer artistic rate decide leave, brother has recored her its on which earlier.

to ma znaczyc :woot: ??

Konto usunięte
Konto usunięte: this implementation of its her dream is and spring board from family tragedy. it learns life in big city terri and it finds in spite of initial difficulty, it needed that friends, first love and new experience.

tu tez napisz, o co chodzi, bo naprawde ciezko sie zorientowac.
no albo ja ciemna jestem, jedno z dwoch.

Konto usunięte
Konto usunięte: lost time i saw a film entiled raise your voice.

ja bym tego nie zaczela od ''last time'' a raczej np. od ''a couple of days ago''
poza tym powinno byc ''i saw film called 'raise your voice' ''

Konto usunięte
Konto usunięte: the plot is unpredictable

w sumie to chyba jedyne zdanie, ktore jest napisane poprawnie.
Avika92
Avika92
  8 października 2009

chodzi konkretnie o przetłumaczenie takiego tekstu:

Historia młodej, utalentowanej dziewczyny Terri Fletcher, pochodzącej z małego miasteczka. Gdy w wypadku samochodowym ginie jej brat, a ona cudem uchodzi z życiem, postanawia wyjechać do Los Angeles na letni kurs artystyczny, na który wcześniej zapisał ją jej brat. Jest to spełnienie jej marzeń i odskocznia od rodzinnej tragedii. Terri uczy się życia w dużym mieście i mimo początkowych trudności znajduje to, czego potrzebowała: przyjaciół, pierwszą miłość i nowe doświadczenia.

może być w uproszczonej wersji..

Konto usunięte
Konto usunięte: last time i saw a film entiled

a co do tego to facetka nam kazała tak zacząć..
BartekGrajek
BartekGrajek
  10 października 2009

ja mogę przetłumaczyć, ale to będzie anglo-amerykański dialekt, bo tylko tak umiem... :mrgreen:

agoosiaaa
agoosiaaa
  10 października 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Historia młodej, utalentowanej dziewczyny Terri Fletcher, pochodzącej z małego miasteczka. Gdy w wypadku samochodowym ginie jej brat, a ona cudem uchodzi z życiem, postanawia wyjechać do Los Angeles na letni kurs artystyczny, na który wcześniej zapisał ją jej brat. Jest to spełnienie jej marzeń i odskocznia od rodzinnej tragedii. Terri uczy się życia w dużym mieście i mimo początkowych trudności znajduje to, czego potrzebowała: przyjaciół, pierwszą miłość i nowe doświadczenia.

It's a story of a young, talented girl from a small town. Her name is Terri Fletcher. When she survives the car accident in which her brother dies, she decides to go to the Los Angeles for the summer art course, on which her brother sign her in before the accident. Its a fulfillment of her dreams and it helps her forget about the tragedy. Terri learns how to live in a big city and not without the difficulties, she finds what she needs - friends, first love and new experiences.

jest to historia mlodej, utalentowanej dziewczyny z malego miasteczka. nazywa sie terri fletcher. kiedy przezywa wypadek samochodowy w ktorym umiera jej brat, decyduje sie wyjechac do los angeles na letni kurs artystyczny, na ktory zapisal ja jej brat przed wypadkiem. jest to spelnienie jej marzen i pomaga zapomniec o tragedii. terri uczy sie jak zyc w wielkim miescie i nie bez trudnosci znajduje to, czego potrzebuje - przyjaciol, pierwsza milosc i nowe doswiadczenia.

moze cos takiego??
jak sa bledy to niech ktos poprawi :P
BartekGrajek
BartekGrajek
  10 października 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: When she survives the car accident in which her brother dies, she decides

Konto usunięte
Konto usunięte: summer art course, on which her brother sign her in before the accident

Te dwa zdania mnie bolą, ale nie mam pomysłu na nie... :woot:
Jak troszkę wytrzeźwieję, to pomyślę... :piwo:
agoosiaaa
agoosiaaa
  10 października 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Te dwa zdania mnie bolą, ale nie mam pomysłu na nie... Jak troszkę wytrzeźwieję, to pomyślę...

no wlasnie tez nad nimi myslalam i nic mi do glowy nie wpada, wiec wrzucilam juz takie :/
Avika92
Avika92
  11 października 2009

dziękuje wszystkim :) było minęło, juz sie nie fatygujcie...

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.