Kasia1991mis
Kasia1991mis
  14 września 2009 (pierwszy post)

Kiedys zamieszczalam tutaj takowe zadanie, w którym bardzo pomogliscie mi, wiec dziekuje;* A dzisiaj mam takie samo zadanie, tylko ze z innymi slowami;) Najwyraźniej z takowymi zadaniami poradzic sobie nie moge, wiec zwracam sie do Was!

Podam jeden przyklad, ktory mam akurat zrobiony, a Wy pomozecie zrobic mi reszte (jesli zgodzicie sie na takowy uklad;D ale wierze w Was!!;)).

Wyraz podstawowy; cieply.
Wyraz pochodny; cieplo.
Podstawa slowotworcza; ciepł-
Formant; -o
Znaczenie slowotworcze; ?? (gdyby chodzilo o slowo kot, to byloby maly kot. a jak jest ze slowem ciepło? jak ot wyjasnic?)

inne slowa to; prosba, poddasze, przechadzka i naroznik. Dziekuje z gory za pomoc;* Bylabym wdzieczna, ale na odleglosc to cos ciezko mi bedzie;* Prosze o pomoc w znaczeniu slowotworczym w wyrazie ciepło i w innych slowach, ale wtedy to juz chodzi mi o uzupelnienie tego wszsystkiego (formant podstawa slowotworcza, i w ogole dzieki;D;*).

Pozdrawiam tych, ktorzy pomogli mi ostatnio i liczę na kogos pomoc dzisiaj;)

Kasia1991mis
Kasia1991mis
  14 września 2009

I prosze o nie pisanie za godzine czy dwie, bo dwie musiałam czekac tamtym razem i myśle, ze to się juz nie powotorzy;D

RexMundi
Posty: 68925 (po ~126 znaków)
Reputacja: -46 | BluzgometrTM: 13
RexMundi
  14 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Najwyraźniej z takowymi zadaniami poradzic sobie nie moge, wiec zwracam sie do Was!

najwyraźniej nie chcę Ci się tego uczyć

Konto usunięte
Konto usunięte: Kiedys zamieszczalam tutaj takowe zadanie, w którym bardzo pomogliscie mi,

wróć do niego i zrób według przykładów

Konto usunięte
Konto usunięte: I prosze o nie pisanie za godzine czy dwie, bo dwie musiałam czekac tamtym razem

o jejq :zonk:
...Ignorance is bliss...
Kasia1991mis
Kasia1991mis
  14 września 2009
RexMundi
RexMundi: najwyraźniej nie chcę Ci się tego uczyć

Bywa, że nie zawsze przychodzi nam się czegoś dobrze nauczyć i wiesz co?;> Wtedy zazwyczaj prosi się kogoś o pomoc, a Twoja opinia, że nie chce mi się tego uczyć, to niezbyt mnie interesuje i nie biorę jej pod uwagę^^

RexMundi
RexMundi: wróć do niego i zrób według przykładów

Mam wiele przykładów, ale te słowa są najtrudniejsze:)

RexMundi
RexMundi: o jejq

I przyszedłeś tutaj tylko po to, żeby napisać takie głupoty?;> Albo chcesz pomóc, albo nie. Innych głupot nie pisz tutaj, bo zaśmiecasz tym samym forum:)
RexMundi
Posty: 68925 (po ~126 znaków)
Reputacja: -46 | BluzgometrTM: 13
RexMundi
  14 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Albo chcesz pomóc,

pomóc czy odrobić zadanie domowe ?

Konto usunięte
Konto usunięte: a Twoja opinia, że nie chce mi się tego uczyć, to niezbyt mnie interesuje i nie biorę jej pod uwagę^^

jasne
...Ignorance is bliss...
Kasia1991mis
Kasia1991mis
  14 września 2009
RexMundi
RexMundi: pomóc czy odrobić zadanie domowe ?

Pomóc:) Nauczyć Cię czytać?;>

RexMundi
RexMundi: jasne

Więc nie zaśmiecaj tego forum swoimi nudnymi uwagami i zajmij się czymś lepszym:)
RexMundi
Posty: 68925 (po ~126 znaków)
Reputacja: -46 | BluzgometrTM: 13
RexMundi
  14 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Więc nie zaśmiecaj tego forum swoimi nudnymi uwagami i zajmij się czymś lepszym:)

odezwała sie ta co nie zaśmieca

Konto usunięte
Konto usunięte: Nauczyć Cię czytać?;>


Konto usunięte
Konto usunięte: Prosze o pomoc w znaczeniu slowotworczym w wyrazie ciepło i w innych slowach, ale wtedy to juz chodzi mi o uzupelnienie tego wszsystkiego (formant podstawa slowotworcza, i w ogole dzieki;D;*).


dziękuję umiem
...Ignorance is bliss...
Kasia1991mis
Kasia1991mis
  14 września 2009
RexMundi
RexMundi: odezwała sie ta co nie zaśmieca

ja zasmiecam ? ja tylko odpowiadam na jakies twoje glupie pytania;/ i jakies pretensje do mnie ;/ nie wiem o co sie klocimy daj juz spokoj ;/

RexMundi
RexMundi: dziękuję umiem

nie chce mi sie tego wszystkiego tlumaczyc ;/ chodzilo mi o uzupelnienie znaczenia slowotworczego, formantu i w ogle tego wszystkiego jesli ktos by umial ;/ albo pomogl w tym (w tamtym temacie ludzie glownie mi pomagali , podawali na przyklad formant a ja konczylam cala reszte a ciebie o nic nie prosze wiec przestan do mnie pisac ;/ bo zasmiecasz tylko moj temat, w ktorym zwracam uwage tylko na pomoc a nie na jakies pretensje co do mojego tematu ;/ ja cie nie rozumiem nie chcesz pomagac to po co piszesz ?;/
margotka
margotka
  15 września 2009

czas poświecony na forum trzebabylo wykorzystać na zadanie... istniją słowniki z których można zaczerpnąc gotowe odpowiedzi..

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.