witam:) dostałam propozycje pracy:) Oczywiscie dalej bede sie uczyła:)
i musze napisac CV!!! Tylko mam problem nie mam DOŚWIADCZENIA ZAwodowego!! Skonczyłam szkole średnia:)
I co mam zamiescic w tym CV??
1 Dane osobowe.
2.Cel zawodowy.
3.wykształcenie.
4.Dodatkowe umiejetnosci.
5.Języki.
6.Silne strony.
cos jeszcze?
cos
lista tematów
CV....praca
to że nie masz doświadczenia (co nie dziwi po szkole średniej) jest w wielu dziedzinach uznawane za plus..po prostu masz otwarty umysł, nie jesteś skażona-to znaczy firma moze Cie ukształtować wg własnej kultury organizacji(danej firmy) .
jezeli nie masz doswiadczenia zawodowego to zacznij od swoich umiejetnosci i predyspozycji , czyli języki obce, obsługa komputera (word excel, power point a moze cos innego), prawo jazdy, zainteresowania, a moze jakies umiejetnosci ktore malo kto posiada? zareklamuj sie :) to ze stworzysz jakies dziwne CV, inne i nieszablonowe to działa na Twój plus, bo zostanie zauważone :)
glowa do góry :) ja po maturze zaczynalem od pracy na magazynie za 5 zl za godzine :P a to byly wakacje pomiedzy zdaniem matury a pojsciem na studia :) i pamietaj : jak Ci praca nie odpowiada zawsze mozesz ją rzucić:) ale warto sie pomeczyc , to takie nowe doswiadczenie ..docenisz to ze kiedys musialas siedziec tylko w szkole .. a teraz tyrać w pracy:P
Konto usunięte: to że nie masz doświadczenia (co nie dziwi po szkole średniej) jest w wielu dziedzinach uznawane za plus..po prostu masz otwarty umysł, nie jesteś skażona-to znaczy firma moze Cie ukształtować wg własnej kultury organizacji(danej firmy) .jezeli nie masz doswiadczenia zawodowego to zacznij od swoich umiejetnosci i predyspozycji , czyli języki obce, obsługa komputera (word excel, power point a moze cos innego), prawo jazdy, zainteresowania, a moze jakies umiejetnosci ktore malo kto posiada? zareklamuj sie :) to ze stworzysz jakies dziwne CV, inne i nieszablonowe to działa na Twój plus, bo zostanie zauważone :)