AgniesiA0320k
AgniesiA0320k
  27 czerwca 2009 (pierwszy post)

witam:) dostałam propozycje pracy:) Oczywiscie dalej bede sie uczyła:)

i musze napisac CV!!! Tylko mam problem nie mam DOŚWIADCZENIA ZAwodowego!! Skonczyłam szkole średnia:)

I co mam zamiescic w tym CV??
1 Dane osobowe.
2.Cel zawodowy.
3.wykształcenie.
4.Dodatkowe umiejetnosci.
5.Języki.
6.Silne strony.

cos jeszcze?

cos

shamaramorgan
shamaramorgan
  27 czerwca 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Tylko mam problem nie mam DOŚWIADCZENIA ZAwodowego!!

no i co z tego?

Konto usunięte
Konto usunięte: cos jeszcze?

możesz też wpisać zainteresowania.
AgniesiA0320k
AgniesiA0320k
  27 czerwca 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: możesz też wpisać zainteresowania.

ok..dzieki:)
takieblablabla
takieblablabla
  27 czerwca 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Tylko mam problem nie mam DOŚWIADCZENIA ZAwodowego!! Skonczyłam szkole średnia:)

kazdy od czegos zaczyna;)
takieblablabla
takieblablabla
  27 czerwca 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: cos jeszcze?

cechy charakteru mozesz;)
AgniesiA0320k
AgniesiA0320k
  27 czerwca 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: kazdy od czegos zaczyna;)

no tak masz racje:)

Konto usunięte
Konto usunięte: cechy charakteru mozesz;)
:)ok:)dzieki:]
Carlsb
Carlsb
  27 czerwca 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Tylko mam problem nie mam DOŚWIADCZENIA ZAwodowego!! Skonczyłam szkole średnia:)


to że nie masz doświadczenia (co nie dziwi po szkole średniej) jest w wielu dziedzinach uznawane za plus..po prostu masz otwarty umysł, nie jesteś skażona-to znaczy firma moze Cie ukształtować wg własnej kultury organizacji(danej firmy) .