// punkt.cpp : main project file.
#include "stdafx.h"
#include
#include
#include
using namespace std;
class punkt
{
private:
int x;
int y;
public:
punkt(int x, int y)
{
this-> x=x;
this-> y=y;
}
void pisz()
{
cout
si plas plas c++
// punkt.cpp : main project file.
#include "stdafx.h"
#include
#include
#include
using namespace std;
class punkt
{
private:
int x;
int y;
public:
punkt(int x, int y)
{
this-> x=x;
this-> y=y;
}
void pisz()
{
cout
// punkt.cpp : main project file.
#include "stdafx.h"
#include
#include
#include
using namespace std;
class punkt
{
private:
int x;
int y;
public:
punkt(int x, int y)
{
this-> x=x;
this-> y=y;
}
void pisz()
{
cout.."x="..x..endl;
cout.."y="..y..endl;
}
};
int main()
{
punkt ob(2,3);
ob.pisz();
system("pause");
return 0;
}
teraz wszystko ok. przy funkacji cout postawilem kropki zeby nie bylo ostrych nawiasow.
jest to program wyszukujacy pkt na plaszczyznie. co musze dodac azeby pkt x i y byly wczytywane z klawiatury ?
Hmmm... nie bardzo rozumiem jak punkty maja być wyszukane na płaszczyźnie a pytasz się jak wprowadzić współrzędne punktów. Skoro wprowadzisz współrzędne to już masz te punkty, nie ma czego szukać. Ale faktem jest to że dobrze kombinujesz, co prawda program nie wymaga użycia klasy i funkcji, ale dobrze że już teraz starasz się stosować te struktury. Jeżeli piszesz pod linuksa na GPP lub GCC to scanf(zmienna,%parametr), jeżeli pod windows console to cin.. ('.' = symbole większości - ostre nawiasy na klawiaturze razem z kropką)nazwaZmiennej, do tego potrzebujesz biblioteki iostream. To jednak wymaga po wprowadzeniu wciśnięcia klawisza enter, jeżeli chcesz tego uniknąć to użyj funkcji get char (getch()=zmienna), ale tak wprowadzisz tylko wartości jednocyfrowe (od 0 do 9), musiałbyś to zapętlić w funkcji for, ale to już sam pokombinuj ;)