witam ostatnio na informatyce zaczęliśmy tworzyć strony www (html) i dała nam tydzień czasu na jej stworzenie a ja jestem zupełnie zielony. gdzie można takie strony znaleźć? a może ktoś z forum mógłby mi wysłać taką gotową stronę?
proszę pomóżcie
informatyka tworzenie strony pomocy...
wg mnie najlepiej czytelny kurs
http://www.kurshtml.boo.pl/html/zielony.html
But I , being poor, have only my dreams I have spread my dreams under your feet Tread softly because you tread on my dreams W.B.Yeats
heliona jest też dobry
sciągnij sobie jakiś gotowy szablon, przerób trochę no i do dzieła !
Wiesz,masz całą serie darmowych programów do tworzenia stron, np. Pajączek, ale wymagają znajomości języka HTML. Tydzień to zdecydowanie za mało by stworzyć coś porządnego. Polecam więc któryś z programów pracujących w trybie WYSIWYG - What you see is what you get, np. Front Page z pakietu MS Office, ale jako dodatek oddzielny, nie wchodzi w skład MS Office ;). Troszkę pokombinujesz będzie ok. No chyba że jesteś skory zapłacić, to za niewielką opłatą mogę zrobić tobie tą stronę, oczywiście nie myśl że stworzę tobie portal od tak ;), bo różnica między witryną sieci web a portalem jest kolosalna. Przykład: Fotka i zs3.pl :D