Przemu1616
Przemu1616
  23 kwietnia 2009 (pierwszy post)

witam ostatnio na informatyce zaczęliśmy tworzyć strony www (html) i dała nam tydzień czasu na jej stworzenie a ja jestem zupełnie zielony. gdzie można takie strony znaleźć? a może ktoś z forum mógłby mi wysłać taką gotową stronę?
proszę pomóżcie

Holigula
Holigula
  23 kwietnia 2009

To jest łatwe;) wystarczy w gogolach pisac kurs html-a;)

Hello3Kitty
Hello3Kitty
  23 kwietnia 2009

Tak jak koleżanka wyżej.. google -> kurs html ;-))

libra1984
Posty: 24 (po ~171 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 6
libra1984
  23 kwietnia 2009

wg mnie najlepiej czytelny kurs

http://www.kurshtml.boo.pl/html/zielony.html

But I , being poor, have only my dreams I have spread my dreams under your feet Tread softly because you tread on my dreams W.B.Yeats

marksmantback
marksmantback
  23 kwietnia 2009
libra1984
libra1984: wg mnie najlepiej czytelny kurs

heliona jest też dobry :pavarotti:

Konto usunięte
Konto usunięte: witam ostatnio na informatyce zaczęliśmy tworzyć strony www (html) i dała nam tydzień czasu na jej stworzenie a ja jestem zupełnie zielony. gdzie można takie strony znaleźć? a może ktoś z forum mógłby mi wysłać taką gotową stronę? proszę pomóżcie

sciągnij sobie jakiś gotowy szablon, przerób trochę no i do dzieła !
waskirk
Posty: 284 (po ~902 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
waskirk
  23 kwietnia 2009