Ezmaa
Ezmaa
  11 marca 2009 (pierwszy post)

Hej. Jestem całkowicie zielona jeżeli chodzi o język niemiecki. To jest pierwszy miesiąc nauki. Mam mały problem.. Potrzebuje słówek,a dokładnie przymiotników , którymi mogłabym opisać nauczyciela. Proszę o pomoc. Dziękuje z góry i Pozdrawiam :)

Joasia91
Joasia91
  11 marca 2009

Po polsku chyba je znasz, a potem słowniczek i gotowe.

Ezmaa
Ezmaa
  11 marca 2009
Joasia91
Joasia91: Po polsku chyba je znasz, a potem słowniczek i gotowe.

hm. Może i znam. Tobie nic do tego. Jeżeli nie masz ochoty mi pomagać, to się nie wtrącaj i odpuść sobie . A nie nabijasz sobie pościki :zonk: Żałosne.
PrzezDuzeEn
PrzezDuzeEn
  11 marca 2009
Joasia91
Joasia91: Po polsku chyba je znasz, a potem słowniczek i gotowe.
też tak myślę.
Konto usunięte
Konto usunięte: Może i znam.
więc w czym problem? czekasz na gotowe? :woot:
nawet w internecie wejdź w słowniki online i po sprawie.
ShelbyGT500Michal
Posty: 14549 (po ~145 znaków)
Reputacja: 3 | BluzgometrTM: 76
ShelbyGT500Michal
  11 marca 2009

nett - miły
streng - surowy
anspruchsvoll - wymagający

Ja tu zrobię Meksyk.

pearl188
pearl188
  11 marca 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: hm. Może i znam. Tobie nic do tego. Jeżeli nie masz ochoty mi pomagać, to się nie wtrącaj i odpuść sobie . A nie nabijasz sobie pościki Żałosne.

zauważyłam jeśli ktoś nie chce ci pomóc od razu jedziesz.
ogarnij się.
I do nauki . do słownika raczej. Przeciez to banalne wpisać w google słownik pol-niem i wpisywać cechy po polsku :zonk:
Idiiiiiotka sobie z tym tylko nie poradzi :)
aloneson
aloneson
  11 marca 2009

hilfsbereit- pomocny
kompetent - kompetentny

Joasia91
Joasia91
  12 marca 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: hm. Może i znam. Tobie nic do tego. Jeżeli nie masz ochoty mi pomagać, to się nie wtrącaj i odpuść sobie . A nie nabijasz sobie pościki Żałosne.