xxxSobixxx
xxxSobixxx
  23 lutego 2009 (pierwszy post)
Moim ulubionym sportem jest nurkowanie. Kocham wodę i podwodne życie. Kiedy zanurzam się pod wodą wydaje mi się ze jestem w innym świecie. Lubię obserwować ryby, slimaki i podwodna roslinnosc. Do nurkowania potrzebna jest dobra kondycja, dlatego cwicze plywanie i bieganie. Marze o tym by kiedys nurkowac w oceanie posrod raf koralowych i obserwowac kolorowe ryby. Zeby przygotowac sie do tego sportu musze kupic butle i pletwy. Marzę o tym by nurkowac z delfinami. Nurkowanie to bardzo fajna zabawa. Nurkując trzeba być bardzo ostrożnym. Nieumiejętne nurkowanie prowadzić może do śmierci.

Test jest dość trudny, dlatego sobie z nim nie radzę:ninja: Umialby ktos go przetlumaczyc i dodatkowo wymyslec 10 zdan na temat nurkowania Nie koniecznie juz po angielsku.

Kinia:zakochany:.
agniesiaaaa16
agniesiaaaa16
  23 lutego 2009

My favorite sport is diving. I love water and underwater life. When dipped into water, it seems to me that I'm in another world. I like to watch the fish, snails and underwater vegetation. Diving should be good condition, so swimming and running exercise.I'm dream about to dive in the ocean once among the coral reefs and watch the colorful fish. To prepare for this sport and I have to buy bottles Fins. Dreaming about it by diving with dolphins. Diving is a very cool game. Diving must be very careful. Incompetent diving can lead to death.

hmm... to będzie coś w tym rodzaje zapewne :P
ale dodatkowej roboty niema ;)

pozdrawiam :)

xxxSobixxx
xxxSobixxx
  23 lutego 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: pozdrawiam :)

dziękuje:zakochany:. A to byś potrafiła?

Moim drugim ulubionym sportem jest siatkówka. Lubię gry zespołowe. Lubię spotykać się z koleżankami w czasie meczy. Siatkówka wymaga wytrzymałości i dobrej kondycjii. Lubie tak spedzac wolny czas. W czasie gry wazna jest technika.
Wazne tez jest zgranie zespolu. Maskotka naszej druzyny jest niedzwiedz. Bardzo lubię t sporty!
agniesiaaaa16
agniesiaaaa16
  23 lutego 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: A to byś potrafiła?

Postaram się . ale nie gwarantuje 100% poprawności :)

My second favorite sport is volleyball. I like to play team. I like to meet with my
friends in during games. (niejestem pewna tego ). Volleyball requires strength and good form .I like so spend on free time. At the time the game is an important technique. Important also is the team synchronization .Our team mascot is the bears.I like this sport!
xxxSobixxx
xxxSobixxx
  23 lutego 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Postaram się . ale nie gwarantuje 100% poprawności :)

Wielkie dzięki, tyłek mi ratujesz:mrgreen:.
agoosiaaa
agoosiaaa
  23 lutego 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: My second favorite sport is volleyball. I like to play team. I like to meet with my friends in during games. (niejestem pewna tego ). Volleyball requires strength and good form .I like so spend on free time. At the time the game is an important technique. Important also is the team synchronization .Our team mascot is the bears.I like this sport!

My second favourite sport is volleyball. I like team games and I like to meet with my friends during games. Volleyball requires strength and good body condition. This is how i like to spend my free time. In the gametime the technique is really important. The synchronization of the team is also important. The mascot of our team is bear. I really like this sport.
xxxSobixxx
xxxSobixxx
  23 lutego 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: agoosiaaa

Dziękuje, czytając ten pierwszy tekst Agnieszki nie widzisz błędów:pavarotti:
Dziękuje Wam:zakochany:.
agoosiaaa
agoosiaaa
  23 lutego 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: I love water and underwater life.

ja bym napisala: I love water and life under it, ale to jej tez jest poprawne.

Konto usunięte
Konto usunięte: and underwater vegetation.

and underwater plants
chyba chodzi ci o rosliny, nie warzywa...

Konto usunięte
Konto usunięte: Diving should be good condition, so swimming and running exercise.

To dive you need to have a good body condition and that's why i'm swimming and running.

Konto usunięte
Konto usunięte: I'm dream about to dive

i'm dreaming of diving

Konto usunięte
Konto usunięte: Dreaming about it by diving with dolphins.

im dreaming about diving with the dolphins.

Konto usunięte
Konto usunięte: Diving is a very cool game. Diving must be very careful.

It's really cool to dive. If you want to do it, you must be very careful.
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.