iWantToBeAlone
iWantToBeAlone
  22 lutego 2009 (pierwszy post)

Mógłby mi ktoś sprawdzić te dwa teksty? Francuskiego uczę się dopiero od tej klasy i nic z tego nie wiem :D

I .
Dans ma trousse j'ai beaucoup crayons couleurs: rouge, jaune, rose, orange, verte, bleue et blanche. Il y a aussi une longue regle, une équerre et un compas. J'ai besoin ces objets pour les leçons de mathematiques. C'est encore trois crayons. Deux crayons est petit et vert. J'ai aussi une gomme rose et une calculatrice noire.

(Miało być teoretycznie : W piórniku mam dużo kredek : tu kolory.. Znajduje się tam też długa linijka, ekierka i cyrkiel. Potrzebuję te rzeczy na lekcję matematyki. Są tam też trzy ołówki. Dwa są małe i zielone. Mam też różową gumkę i czarny kalkulator.)

II.
Dans ma trousse j'ai beaucoup de choses. C'est deux crayons. L'un est rouge et l'autre est bleu. Un crayon bleu est avec une petite gomme blanche. Un crayon rouge ne a pas une gomme. Dans ma trousse j'ai encore douze crayons couleurs, une gomme orange, et une longue r?gle. J'ai aussi un stylo rouge ? cartouche et trois cartouches. Dans ma trousse il y a encore les petite ciseaux jaune et un porte-bonheur.

( W moim piórniku mam dużo rzeczy. Są tu dwa ołówki. Jeden jest czerwony, a drugi niebieski. Niebieski ołówek jest z małą białą gumką. Czerwony ołówek nie ma gumki. W moim piórniku jest także 12 kredek, pomarańczowa gumka i długa linijka. Mam również czerwone pióro na nabój i trzy naboje. W moim piórniku znajdują się jeszcze małe żółte nożyczki i maskotka)

dzięęęki. ^^

Necronomicon
Necronomicon
  23 lutego 2009

zrobilbym to w 5 minut ale za Twoje perfidne lenistwo CI nie pomoge :|

Dorqa
Dorqa
  23 lutego 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: zrobilbym to w 5 minut ale za Twoje perfidne lenistwo CI nie pomoge :|

On/a prosi o sprawdzenie a nie odrobienie pracy domowej :woot: wiec po co takie głupie teksty

iWantToBeAlone
Francuski jest trudny? bo niedlugo bede musiala wybierac ...
Kamil85Kce
Posty: 11 (po ~521 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
Kamil85Kce
  24 lutego 2009

Hehe proszę:
I
Dans ma trousse j'ai beaucoup de crayons de couleur:rouge, jaune, rose, orange, vert, bleu et blanc. Il y a aussi une longue regle, une equerre et un compas. J'ai besoin de ces objets pour les lecons de mathematiques. Il y a aussi trois crayons. Deux crayons sont petits et verts. J'ai aussi une gomme rose et une calculatrice noire.

II
Dans ma trousse j'ai beaucoup de choses.Il y a deux crayons. L'un est rouge et l'autre est bleu. Le crayon bleu a une petite gomme blanche. Le crayon rouge n'a pas de gomme (dla bardziej zaawansowanych w języku, lepiej by było napisac - Par contre le crayon rouge n'en a pas ->Natomiast czerwony ołówek jej nie ma).Dans ma trousse j'ai encore douze crayons de couleur, une gomme orange et une longue regle. J'ai aussi un stylo-plume rouge et trois cartouches d'encre. Dans ma trousse il y a encore une paire de petit ciseaux et un porte-bonheur.

Z grubsza powinno być dobrze. Nie używałem akcentów bo mi się nie chciało zmieniać klawiatury na FR;) Jak na początek i tak nieźle;)

Dorqa
Dorqa: iWantToBeAlone Francuski jest trudny? bo niedlugo bede musiala wybierac ...


Francuski jest trudny jak większość obcych języków:) Ale za to bardzo ładnie brzmi np w porównaniu z niemieckim ..;)
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.