ChuckNorris1991
ChuckNorris1991
  14 stycznia 2009 (pierwszy post)

Witam ,mam duży problem,chciałbym spytać was czy ktoś może mógłby mi pomóc,dlatego zacznę od początku.
Wiem,że istnieją specjalne zaświadczenia które można uzyskać w danej poradni na temat dyslekcji itd ,które potem są pomocne w szkole..a ze mną jest tak że:
Jestem zdecydowanie humanistą..z polskiego,niemieckiego,historii mam oceny dobre ,zaczynając od 3 kończąc na 4 - jestem takimi ocenami usatysfakcjonowany...z przedmiotów ścisłych : chemia,fizyka mam oceny 2 , po prostu jestem w stanie zaliczyć wszystko na taką ocenę i tyle,ale z matematyką jest najgorzej..jestem zielony,trzy razy wolniej myślę,trzy razy wolniej robię określone zadania,nie umiem się skupić na tej lekcji,robię podstawowe błędy w liczeniu ,które uniemożliwają mi dalsze robienie zadania itd po prostu od dawien dawna nie umiem i nie rozumiem tego przedmiotu ,dlatego też na semestr mam ocenę niedostateczną..mam całkiem dobrą średnią,jest kilka 4,5 i ta 1 tak źle wygląda..nie chciałbym nie zdać przez matematykę..dlatego mam pytanie: czy istnieje jakiś tzw 'żółty papier' ,jakieś zaświadczenie o tym ,że niezależnie ode mnie nie jestem w stanie zrozumieć tego przedmiotu?Wiem,że w poradni psychologicznej można o to spytać,ale dokładnie to nie wiem o co..błagam ,poradźcie mi coś..wiecie może coś na ten temat?

ProzacX
ProzacX
  14 stycznia 2009

zadanie dobrze odrobione tzn wiesz gdzie dzwoni ale czy teraz uda sie to udowodnic aby byl papier to nie wiem.
całośc naukowo nazywa sie DYSKALKULIA - niezdolnośc do liczenia a tak poza nauka to nazywa sie lenistwo ale to juz wasza sprawa czy chcecie być w sklepach nawet oszukiwani przy peszcie :P wybór jest wasz

Rosiczka00
Rosiczka00
  14 stycznia 2009

matematyka to królowa nauk :ziober2:

tak nam zawsze powtarzali jak mówiliśmy, że nie rozumiemy i nie chcemy :and:

ChuckNorris1991
ChuckNorris1991
  14 stycznia 2009
Konto usunięte