staszkins
staszkins
  6 stycznia 2009 (pierwszy post)

Niestety gramatyka jeżyka angielskiego nie jest moją najlepszą stroną. Byłbym wdzięczny, jeśli ktoś mógłby mi sprawdzić czy poprawnie napisałem list.

Polecenie:
Napisz list do kolegi z Anglii o przygotowaniach do Bożego Narodzenia. Podziękuj za ostatni list i za upominek, który ci przysłał. Wyraź swoją radość z okazji świąt i napisz, co lubisz w nich najbardziej. Jakie przygotowania masz już za sobą, a jakie jeszcze ci pozostały? Opisz jak i w jakim gronie będziesz je spędzać.

Westmorland Avenue 48
FY5VPG Blackpool
England
18 December

Dear Harrison,
Thank you for your last Letter and for Christmas present which you send me.

I am very happy, because Christmas time are still approach. The most what I like in this time, is a magical atmosphere ? every people are polite, understanding and helpful. I perform some preparation, for instance: cleaning a house, beating a carpets, decorating the Christmas tree. Unfortunately I still must to do a lot of indispensable things. I do not bought presents for my friends and family yet. I need to prepare all dishes and decorations. I will spend Christmas with my parents, brother, grandmother, aunt and distant cousin of my mother?s, who come from Australia. We will eaten supper together.

Anyway, that?s all for now. Thanks again for your letter and fantastic present. I hope you will enjoy Christmas time. I am looking forward to hearing you.

Best wishes

Xyz

xXbezczelnaXx
xXbezczelnaXx
  6 stycznia 2009

ehhh za dużo tego :/ nie chce mi sie . ale postaram sie tak na szypca ...

xXbezczelnaXx
xXbezczelnaXx
  6 stycznia 2009

nie ma żadnych takich dużych błędów ... w miare jest ok ale zastanawia mnie dlaczego np

Konto usunięte
Konto usunięte: mother?s

znak zapytania nie spotkalam się jeszczez takim czymś
Mathews91
Mathews91
  6 stycznia 2009

Błąd w pisowni zapewne. :mrgreen:

xXbezczelnaXx
xXbezczelnaXx
  6 stycznia 2009

a i jak coś to specem z Angola te z niie jestemmm

staszkins
staszkins
  6 stycznia 2009

Znaki zapytania - błąd fotki podczas gdy kopiuję się tekst z edytora ;]

i33iiiiiiiee
i33iiiiiiiee
  6 stycznia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Thank you for your last Letter and for Christmas present which you send me.

sent**
czas przeszly;]

Konto usunięte
Konto usunięte: I am very happy, because Christmas time are still approach.

zamiast are, napisz is.
swieta w j.ang. wystepuja w l.poj.

Konto usunięte
Konto usunięte: The most what I like

what i like the most**
i33iiiiiiiee
i33iiiiiiiee
  6 stycznia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: every people

all people**

Konto usunięte
Konto usunięte: I still must to do

bez 'to'. wystarczy: I still must do.

Konto usunięte
Konto usunięte: I do not bought presents

I haven't bought**
staszkins
staszkins
  6 stycznia 2009

Dankeszyn i33iiiiiiiee ---> konkretna pomoc. Muszę przycisnąć tą głupią gramatykę... ;P

i33iiiiiiiee
i33iiiiiiiee
  6 stycznia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: who come from Australia

comes**

Konto usunięte
Konto usunięte: We will eaten supper together.

we will eat the supper together.

Konto usunięte
Konto usunięte: I am looking forward to hearing you.

to hear you.

mam nadzieje ze pomoglam;]
i33iiiiiiiee
i33iiiiiiiee
  6 stycznia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Dankeszyn i33iiiiiiiee

nie ma za co ;]
majkkali
majkkali
  6 stycznia 2009

Mieszkam w Anglii od ponad 2,5 roku. Chcesz wiedziec jak wygladu poprawnie napisany list jak twoj? Zrobie dla ciebie malo korekte:
-----------------------------------------------------------------------
Dear Harrison,
Thank you for the last letter you've sent to me, and for the Christmas present which you sent me.

I am very happy because the Christmas time is approaching. The thing that I like the most about Christmas is a magical atmosphere. Everybody is polite, understanding and helpful. I perform some preparation, for instance: cleaning a house, beating a carpets, decorating the Christmas tree. Unfortunately I still must to do a lot of indispensable things. I did not buy presents for my friends and family yet. I need to prepare all the dishes and the decorations. I will spend Christmas with my parents, brother, grandmother, aunt and the distant cousin of my mother, who comes from Australia. We will eat the supper together.

Anyway, that's all for now. Thanks again for your letter and a fantastic present. I hope you will enjoy the Christmas time. I am looking forward to hearing from you.

Best wishes

---------------------------------------------------------------------------
Mam nadzieje ze pomoglem ;)

majkkali
majkkali
  6 stycznia 2009

i jeszcze cos, zamiast "to do" wystarczy samo "do". ;P

i33iiiiiiiee
i33iiiiiiiee
  6 stycznia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Mieszkam w Anglii od ponad 2,5 roku. Chcesz wiedziec jak wygladu poprawnie napisany list jak twoj?

ta? nie musisz sie chwalic -.-'
ja mieszkam 5 i?:]
list byl poprawnie ulozony ,ale mial kilka gramatycznych usterek.

-.-'
go and have a wank.
ok ?
agoosiaaa
agoosiaaa
  7 stycznia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: to hearing from you.

to hear from you
jak cos.

Konto usunięte
Konto usunięte: go and have a wank. ok ?

:crylol:

Konto usunięte
Konto usunięte: ja mieszkam 5 i?:]

licytacja :pavarotti: ??
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.