lolipopHs
lolipopHs
  29 grudnia 2008 (pierwszy post)

Piszę , gdyż mam problem odnosnie matury ustnej. Orientuje sie moze ktos ile moze trwac film podczas matury?

Słyszalam , że 2 min max...

Ale czy moze trwac dluzej jesli bede sie podczas tego filmiku udziela tzn jesli bede mowic swoje a film bedzie tylko podkladem do tego co bede mowic?

Z góry dziekuje:)

WojtekK39
WojtekK39
  29 grudnia 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: Słyszalam , że 2 min max...

niezla jestes jak tam myslisz
RexMundi
Posty: 68925 (po ~126 znaków)
Reputacja: -46 | BluzgometrTM: 13
RexMundi
  29 grudnia 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: niezla jestes jak tam myslisz

:superkupa:
...Ignorance is bliss...
19on88
19on88
  29 grudnia 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: Piszę , gdyż mam problem odnosnie matury ustnej. Orientuje sie moze ktos ile moze trwac film podczas matury? Słyszalam , że 2 min max... Ale czy moze trwac dluzej jesli bede sie podczas tego filmiku udziela tzn jesli bede mowic swoje a film bedzie tylko podkladem do tego co bede mowic? Z góry dziekuje:)

NIe pamietam tego juz ale sprawdz w informatorze od polskiego tam powinno byc napisane :)
ShrillNoise
ShrillNoise
  29 grudnia 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: Orientuje sie moze ktos ile moze trwac film podczas matury?

informator maturalny jest w internecie.
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.