denim00
denim00
  12 grudnia 2008 (pierwszy post)

Mam zadanie do szkoly napisac 3 zwrotki wierszu milosnego... czy moze ktos kto dobrze zna dobrze niemiecki sprawdzic czy sa bledy gramatyczne sa i ewentualnie merytoryczne ?

dziekuje z gory:))

Wo findet mann blos auf dieser Welt,
Menschen fuer die das Wort Liebe noch zaehlt,
wo ist das Gefuehl, die Sehnsucht geblieben,
wohin hat die Kaelte die Waerme vertrieben ?

Wer hat den Sinn und die Hoffnung verdraengt,
ueber Treue und Glueck eine Sperre verhaengt,
wieso hat sich die Freude im Dunkeln versteckt,
wer hat all den Hass und den Neid aufgeweckt ?

Ich habe darueber oft nachgedacht
und hier meine Wuensche zum Ausdruck gebracht
fuer den Menschen der es wert ist Ihn zu lieben ,
habe ich was ich moechte nun aufgeschrieben

Fieska
Fieska
  13 grudnia 2008
Konto usunięte
Konto usunięte:


tu nie może być błędów bo to nie Ty pisałeś ten wiersz tylko go skopiowałeś

"Liebe ist nicht nur ein Wort..."

jeżeli masz kumatego nauczyciela/nauczycielkę to się od razu kapną, że ten wiersz to nie Ty pisałeś...
egzekutor90goal
egzekutor90goal
  13 grudnia 2008

przecież ten wiersz jest skopiowany z neta :ninja:

Nivriti
Nivriti
  13 grudnia 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: jeżeli masz kumatego nauczyciela/nauczycielkę to się od razu kapną, że ten wiersz to nie Ty pisałeś...

Myślę, że nawet niekumaty by się zorientował:)
ILuvNoise
ILuvNoise
  13 grudnia 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: Mam zadanie do szkoly napisac 3 zwrotki wierszu milosnego... czy moze ktos kto dobrze zna dobrze niemiecki sprawdzic czy sa bledy gramatyczne sa i ewentualnie merytoryczne ? dziekuje z gory:)) Wo findet mann blos auf dieser Welt, Menschen fuer die das Wort Liebe noch zaehlt, wo ist das Gefuehl, die Sehnsucht geblieben, wohin hat die Kaelte die Waerme vertrieben ? Wer hat den Sinn und die Hoffnung verdraengt, ueber Treue und Glueck eine Sperre verhaengt, wieso hat sich die Freude im Dunkeln versteckt, wer hat all den Hass und den Neid aufgeweckt ? Ich habe darueber oft nachgedacht und hier meine Wuensche zum Ausdruck gebracht fuer den Menschen der es wert ist Ihn zu lieben , habe ich was ich moechte nun aufgeschrieben

:crylol:

powodzenia życzę.
:ninja:
Avatar użytkownika MiskovNLMiskovNL
Posty: 9 (po ~104 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 7
MiskovNL
  13 grudnia 2008

Pamiętaj :P
Zawsze możesz rżnąć głupa, że to twój wiersz a oni Ci go ukradli i opublikowali xD

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.