CzarnaLexyy
CzarnaLexyy
  5 grudnia 2008 (pierwszy post)

chciałabym poznaĆ wasze zdanie nt studiów na publicznej uczelni a prywatnej.
W której otrzymamy lepsze wykształcenie?
jakie są ich wady i zalety?
czy uważacie, że to obciach studiowaĆ na prywatnej uczelni bo `wiadomo, płaci to zda` i że na prywatnej uczelni liczy się tylko kasa ?
czy może jednak prywatne uczelnie dają poczucie większego zgrania z grupą, lepsze możliwości ?

czekam na wypowiedzi osób tylko kompetentnych
[bardzo trudne słowo ^^]

Rosiczka00
Rosiczka00
  5 grudnia 2008

kto nie dostał się na dzienne publiczne = idzie do prywatnej.
płacisz = to raz.
a dwa = zwykle prywatne postrzegane są jako 'lżejsze', łatwiejsze po prostu. Myślę, że nie wyrzucają tak chętnie jak na dziennych :-D

sama studiuję, tyle że dziennie na publicznej uczelni, ale mam masę znajomych na prywatnych uczelniach. Póki co ja mam same kolosy, oni nie :-D ale to też zależy od kierunku.

waskirk
Posty: 284 (po ~902 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
waskirk
  5 grudnia 2008