martyna1517
martyna1517
  20 października 2008 (pierwszy post)

Witam.
Nie będę prosić o odrobienie za mnie pracy domowej ;) to tak na wstępie ;)

Napisałam krótka wypowiedz i nie wiem czy dobrze. Byłabym bardzo wdzięczna gdyby ktos ją przczytał i poprawił ewentualne błędy.
Z góry dziękuje ;*****

An der diese Bild sehe ich vier Menschen. Ich sehe zwei Frauen und zwei Manner. Diese Frauen und diese Manner konnen Freunden sind. Sie sind aus Bankett. Diese Leute heben sehr elegant Kleidungen. Sie sprechen und lachen.
Die Frau mit recht Richtung zeigt andere Frau der Ring. Sie ist sehr glucklich.
Diese Leuete sind frohlich.

------------------
Co można jeszcze napisać o ludziach z obrazka którzy sa ładnie ubrani i patrzą sie na siebie uśmiechając sie?

Z góry dzięki za pomoc ;*
Pozdrawiam serdecznie Martyna ;)

Moniqxxlolkaxx
Moniqxxlolkaxx
  20 października 2008

Wiesz z chęcią bym pomogła, ale niemiecki mam dopiero od miesiąca i 20 dni:p I też mam z nim ogrooomne problemy;)

aloneson
aloneson
  20 października 2008

Auf diesem Bild sind vier Menschen zu sehen. Es sind zwei Frauen und zwei Männer, die befreundet sein könnten. Sie befinden sich auf einem Bankett. Alle vier haben sehr elegante Kleidungen an. Man sieht auf dem Bild, dass sie sich unterhalten und am Lachen sind.
Die Frau auf der rechten Seite zeigt der anderen Frau einen Ring. Sie machen einen sehr fröhlich Eindruck auf mich, deshalb denke ich, dass diese Menschen auf dem Bild viel Spass miteinander haben.

stokroooootka
stokroooootka
  21 października 2008
martyna1517
martyna1517: An der diese Bild sehe ich vier Menschen. Ich sehe zwei Frauen und zwei Manner. Diese Frauen und diese Manner konnen Freunden sind. Sie sind aus Bankett. Diese Leute heben sehr elegant Kleidungen. Sie sprechen und lachen. Die Frau mit recht Richtung zeigt andere Frau der Ring. Sie ist sehr glucklich. Diese Leuete sind frohlich.

masakra dziewczyno, masakra;((
Ajra
Posty: 26849 (po ~168 znaków)
Reputacja: 7 | BluzgometrTM: 2
Ajra
  21 października 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: Wiesz z chęcią bym pomogła,

skoro nie możesz pomóc - nie nabijaj

Konto usunięte
Konto usunięte: masakra dziewczyno, masakra;((

skoro wiesz i widzisz błędy - pomóż , popraw daj wskazówki, a nie pozostawiasz taki post.
spread my wings and fly hold my head up high
CocaineSecret
CocaineSecret
  21 października 2008

mam prosbe znacie moze tlumacza niemiecko-polskiego albo PL-niem chodzi mi glownie o wymowe paru wyrazów jest cos takiego??

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.