rafal0302
rafal0302
  16 kwietnia 2013 (pierwszy post)

Siema.
Zna sie ktoś na joomla ver 1.5 ?
Mianowicie mam pytanie dlaczego w szablonie jak wchodzę w edytowanie plików .css wyświetla mi się pusta strona. Na bank coś w pliku css jest napisane. Chce to po prostu zedytować.

shinu
shinu
  16 kwietnia 2013

moze nie na temat za bardzo, ale jak juz sie bawic w takie rzeczy to polecam asp net;]

ItsHypersomnia
ItsHypersomnia
  18 kwietnia 2013
Ostatnio edytowany: 1 stycznia 1970

Sprawdzałeś w narzędziach developerskich przeglądarki czy nie podają jakichś błędów? Nie znam się konkretnie na joomli, ale tam warto szukać błędów. Zakładam, że sprawdzałeś źródło strony, oraz to czy szablon wgrał się prawidłowo. Oraz, że ściągnąłeś szablon pod odpowiednią wersję. (tego ostatniego nie jestem pewien, nigdy nie stawiałem nic na joomli, to są ogólne uwagi).

Na Twoim miejscu, spróbowałbym wrócić do standardowego i zobaczyć czy błąd ten dalej występuje. Jeśli nie, to pokombinowałbym z szablonem - szukał błędów. A jak nic nie przynosiłoby rezultatów wybrałbym inny. (:

Co do asp.net... Ich rozwiązania są zaskakująco wygodne, warto ogarnąć sprawę i napisać własny skrypt. Nie jest to jakieś strasznie trudne. Trudniejsze będzie znalezienie odpowiedniego serwera z obsługą tej technologii (;

pawciomistrz
pawciomistrz
  21 kwietnia 2013

a sprubuj to otworzyć na nowym profilu w komputerze to powinno zadziałać jak ci sie zle wyswietla

Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 45
tomas
  21 kwietnia 2013
Konto usunięte
Konto usunięte: a sprubuj to otworzyć na nowym profilu w komputerze to powinno zadziałać jak ci sie zle wyswietla

Kolego...w mojej ocenie celowo nabijasz i wydurniasz się w tematach na Forum. Z mojej strony otrzymujesz tygodniową blokadę i nikt Ci jej nie zdejmie.
rafal0302
rafal0302
  21 kwietnia 2013

problem rozwiazany zamknąć

Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 45
tomas
  21 kwietnia 2013

ok :)