OnaJestJakNarkotyk
OnaJestJakNarkotyk
  4 lutego 2013 (pierwszy post)

Zastanawiam się nad kupnem iPhone'a 4s (ewentualnie 5) albo Samsung Galaxy s3..
Na razie posiadam Samsunga galaxy s2 i bardzo sobie go chwale, natomiast na co dzień nigdy nie miałam do czynienia z iPhone'm.
Co polecacie? Który jest lepszy?

O udzielanie się proszę osoby, które miały do czynienia z oboma telefonami i są w stanie stwierdzić, który jest lepszy..

MichaU
MichaU
  4 lutego 2013

mialem stycznosc z ajfonem 4s ktorego wymienilem najpierw na lumie 800 a potem na samsunga s3. ajfona to badziew moim zdaniem. a dlaczego ? bo tak ;) nie potrafie ci jasno i wyraznie sprecyzowac. po prostu na twoim miejscu zostalbym przy androidzie skoro jestes zadowolony

Hunterimpuresoul
Hunterimpuresoul
  5 lutego 2013

wybrał bym iphone 4s 64gb.
wiem nie znam się i co z tego

ZafajdanyLeniwiec
ZafajdanyLeniwiec
  5 lutego 2013

Brałbym S3 w ciemno (:

oOZyxak0o
oOZyxak0o
  5 lutego 2013

Moi drodzy. W sumie jedyna różnica znacząca to cena. Bo za apple zapłacisz około 1,5-2 razy drożej od samsunga,choć telefony bardzo zbliżone parametry mają. Już bym brał s3 choć nie mam opinii jak tam z baterią.

FrikoNicZa
FrikoNicZa
  5 lutego 2013

Iphona 5 albo Lumia 920 , Brat kupił 2 tygodnie temu sgs3 i juz mu płyta główna padła .. smiech na sali , szajsung to szajsung i kropka.

rafal0302
rafal0302
  5 lutego 2013

Ponoć samsung przyznał się do tego że płyty główne są wadliwe. Problem znany.

OnaJestJakNarkotyk
OnaJestJakNarkotyk
  5 lutego 2013
Konto usunięte
Konto usunięte: Iphona 5

no wlaśnie średnio jestem przekonana do tych iPhone'ow a tym bardziej do 5, troche mi szkoda 3tyś wywalić ;x
KreatorMarzen
KreatorMarzen
  5 lutego 2013