SuczNaPotege
SuczNaPotege
  19 czerwca 2011 (pierwszy post)

Witam. mam pytanie. jakie sa skutki nie jedzenia i kiedy moga zaczac sie objawiac? jestem w bardzo ciezkiej sytuacji osobistej i od ponad 24 godzin nic nie jadlam bo po prostu nie moge.prosze o normalne wypowiedzi.

Babsy
Babsy
  20 czerwca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: I wypłukiwać z siebie wszystko. SPOKO.

sory, nie jestem lekarzem, zeby wiedziec co ma pic w sytuacji glodowki. ale jak cos, to lepiej zeby pila wode, niz nic?
agniesiaO3
agniesiaO3
  20 czerwca 2011

mi po głodówce 24 godzinnej bolała głowa, czułam się bez życia.... jeżeli długo nie jadłaś, to nie rzucaj się od razu na jedzenie, tylko tak stopniowo i leciutko;)

agoosiaaa
agoosiaaa
  20 czerwca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: Witam. mam pytanie. jakie sa skutki nie jedzenia i kiedy moga zaczac sie objawiac? jestem w bardzo ciezkiej sytuacji osobistej i od ponad 24 godzin nic nie jadlam bo po prostu nie moge.prosze o normalne wypowiedzi.

byly takie sytuacje ze nie jadlam przez tydzien, po 24 godzinach nic Ci nie bedzie, co najwyzej bedziesz oslabiona.
Denaris
Denaris
  20 czerwca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: Witam. mam pytanie. jakie sa skutki nie jedzenia i kiedy moga zaczac sie objawiac?

Myślę ,że w tym temacie zostało już powiedziane wszystko.
Grunt to pić by się nie odwodnić zaś to ,kiedy zaczną się objawy braku energii przede wszystkim zależy od Twojego organizmu - tylko i wyłącznie.
Paulinessa
Paulinessa
  20 czerwca 2011

Dobrze już Ci poradzili, pij dużo, szczególnie gęste soki.
Doskonale Cię rozumiem swoją drogą, że nie możesz jeśc :and: Trzymam kciuki, że podniesiesz się z dołka ;*

Transcendencja
Transcendencja
  20 czerwca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: ładna jesteś, zajmij się sobą,

Faktycznie Aga ma rację :ziober2:
SoDope
SoDope
  20 czerwca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: ..wszystko zaplaone a on jej to zaproponowal i mnie wystawil po 3 latach zwiazku...