adra1992
adra1992
  17 czerwca 2011 (pierwszy post)

Jestem w trakcie pierwszego opakowania tabletek Cilest (pierwsza tabletke wzielam w pierwszy dzien statniego okresu).
Zostalo mi 5 tabletek do przerwy na 'okres' (w tym powinnam zazyc i dzis) ale wlasnie dostalam okres.
Co robic?
Brac dalej te 5 tabletek a potem odstawic na 7 dni, tak jak bylo planowane czy przestac brac i zaczac za 7 dni nowa paczke?
Nic nie jest napisane na ulotce :/

madzia2143
madzia2143
  17 czerwca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: Cilest

też brałam te tabletki.

Konto usunięte
Konto usunięte: Jestem w trakcie pierwszego opakowania tabletek Cilest (pierwsza tabletke wzielam w pierwszy dzien statniego okresu). Zostalo mi 5 tabletek do przerwy na 'okres' (w tym powinnam zazyc i dzis) ale wlasnie dostalam okres. Co robic? Brac dalej te 5 tabletek a potem odstawic na 7 dni, tak jak bylo planowane czy przestac brac i zaczac za 7 dni nowa paczke? Nic nie jest napisane na ulotce :/

to Twoja pierwsza paczka więc krwawienie może wystąpić, to normalne.
Ja bym brała do końca opakowania, potem normalnie przerwa i tyle ;) ja tez plamiłam w trakcie brania pierwszego opakowania.
massacre
Posty: 34340 (po ~204 znaków)
Reputacja: -55 | BluzgometrTM: 26
massacre
  17 czerwca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: to Twoja pierwsza paczka więc krwawienie może wystąpić, to normalne. Ja bym brała do końca opakowania, potem normalnie przerwa i tyle ;) ja tez plamiłam w trakcie brania pierwszego opakowania.


jak wyzej :tak:

"We know through painful experience that freedom is never voluntarily given by the oppressor; it must be demanded by the oppressed." MLK, Letter from the Birmingham Jail

sylwik
sylwik
  17 czerwca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: Brac dalej te 5 tabletek a potem odstawic na 7 dni, tak jak bylo planowane czy przestac brac i zaczac za 7 dni nowa paczke? Nic nie jest napisane na ulotce :/

przy pierwszych 3 opakowaniach moga wystepowac plamienia w srodku opakowan, bierz normalnie do konca :)
adra1992
adra1992
  17 czerwca 2011

Ale mozeliwe ze w takim razie bede krwawic przez ponad 10 dni? 7 w przerwie i teraz przez 5 dni ?

madzia2143
madzia2143
  17 czerwca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: Ale mozeliwe ze w takim razie bede krwawic przez ponad 10 dni? 7 w przerwie i teraz przez 5 dni ?

może tak być a nie musi ; ) Twój organizm musi się przystosować do tego że dostaje hormony. po kolejnych opakowaniach będzie lepiej : )
adra1992
adra1992
  17 czerwca 2011

Juz sie skonczylo. Poszlam do kibla i czysto. Wiec to chyba tylko chwilowe krwawienie bylo. Choc wydawalo sie ze bedzie obficiej.

madzia2143
madzia2143
  17 czerwca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: Juz sie skonczylo. Poszlam do kibla i czysto. Wiec to chyba tylko chwilowe krwawienie bylo. Choc wydawalo sie ze bedzie obficiej.

tak jak mówiłam, nie masz się czym martwić - kontynuuj normalnie paczkę :)
Elph06
Posty: 11095 (po ~87 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 12
Elph06
  17 czerwca 2011

A nie wiecie może, czy skutki uboczne (złe samopoczucie) powinny ustępować w trakcie przerw?
Zastanawiam się, czy źle się czuję po tabletkach czy po prostu tak mam.

A.

Darunia511
Posty: 37902 (po ~77 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 31
Darunia511
  17 czerwca 2011

Co to ma do mody i urody?

madzia2143
madzia2143
  17 czerwca 2011
Elph06
Elph06: Zastanawiam się, czy źle się czuję po tabletkach czy po prostu tak mam.

tabletki wpływają na organizm w zależności od człowieka. Ja osobiście nie czułam różnicy prócz spadku libido :ninja: za to po odstawieniu mam teraz płaczliwe nastroje, pogłębił mi się apetyt i takie tam.
Elph06
Posty: 11095 (po ~87 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 12
Elph06
  17 czerwca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: tabletki wpływają na organizm w zależności od człowieka. Ja osobiście nie czułam różnicy prócz spadku libido za to po odstawieniu mam teraz płaczliwe nastroje, pogłębił mi się apetyt i takie tam.

Nie o to mi chodzi, po prostu zastanawiam się nad zmianą tabletek. Biorę je na noc ( o 23), a rano prawie zawsze boli mnie głowa i ogólnie jest mi niedobrze. Tyle, że jednocześnie w moim pokoju gdy zbyt długo jest okno zamknięte (czyli właśnie w nocy, tzn jest wtedy tylko uchylone) pojawia się taki dziwny zapach, odkąd się wprowadziliśmy :woot: I nie wiem, czy źle się czuję przez to 'coś' w pokoju czy przez tabletki, a nie mogę sobie przypomnieć jak było zanim zaczęłam je brać :and:
Podczas tej 7 dniowej przerwy jest bez zmian, ale wtedy niby i tak działają hormony więc ciężko mi sprawdzić, o co chodzi :and:

A.

madzia2143
madzia2143
  17 czerwca 2011
Elph06
Elph06: Biorę je na noc ( o 23), a rano prawie zawsze boli mnie głowa i ogólnie jest mi niedobrze. Tyle, że jednocześnie w moim pokoju gdy zbyt długo jest okno zamknięte (czyli właśnie w nocy, tzn jest wtedy tylko uchylone) pojawia się taki dziwny zapach, odkąd się wprowadziliśmy I nie wiem, czy źle się czuję przez to 'coś' w pokoju czy przez tabletki, a nie mogę sobie przypomnieć jak było zanim zaczęłam je brać Podczas tej 7 dniowej przerwy jest bez zmian, ale wtedy niby i tak działają hormony więc ciężko mi sprawdzić, o co chodzi

to ciężko teraz określić, ale tabletki wpływają na ból głowy, pamiętam jak brałam tabletki Cyprest to miałam straszne migreny, wystarczyło odstawić i problem zniknął. Ale może być też tak, że ten zapach sprawia że ta głowa Cię boli, chyba jedynym sposobem by się przekonać jest zaprzestanie brania tabletek i sprawdzenie czy dolegliwość ustanie. Chyba że dowiecie się skąd pochodzi ten zapach i go zlikwidujecie, a jeśli nie da rady to może jakiś odświeżać powietrza?
Elph06
Posty: 11095 (po ~87 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 12
Elph06
  18 czerwca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: to ciężko teraz określić, ale tabletki wpływają na ból głowy, pamiętam jak brałam tabletki Cyprest to miałam straszne migreny, wystarczyło odstawić i problem zniknął. Ale może być też tak, że ten zapach sprawia że ta głowa Cię boli, chyba jedynym sposobem by się przekonać jest zaprzestanie brania tabletek i sprawdzenie czy dolegliwość ustanie. Chyba że dowiecie się skąd pochodzi ten zapach i go zlikwidujecie, a jeśli nie da rady to może jakiś odświeżać powietrza?

W sumie można spróbować z odświeżaczem, mama wyjechała za granicę to można 'szaleć' (ona nie znosi perfum i jakichkolwiek zapachowych rzeczy).
Bo jakbym chciała zmienić tabletki na odpowiednio dobrane, musiałabym 3 miesięczną przerwę zrobić, żeby badania hormonalne wyszły poprawne. A tyle to trochę za długo ;p

A.

madzia2143
madzia2143
  18 czerwca 2011
Elph06
Elph06: W sumie można spróbować z odświeżaczem, mama wyjechała za granicę to można 'szaleć' (ona nie znosi perfum i jakichkolwiek zapachowych rzeczy).

no warto spróbować :) taki ból jest uciążliwy.
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.